استاندار آذربایجان غربی: طرح ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک اجرا می‌شود

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف شناسایی و صدور اخطاریه به متخلفان در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان شنبه‌شب در چهاردهمین جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت در راستای ساماندهی بازار مسکن و شناسایی متخلفان، طرح ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک اجرا می‌شود و بعد از شناسایی و صدور اخطاریه به بنگاه‌های مشاور املاک متخلف، طی زمان بندی مشخص شده، باید واحدهای متخلف بسته شوند.

وی اضافه کرد: اتحادیه باید بانک اطلاعاتی دقیق و درست داشته باشد و به وظایف قانونی خود در راستای نظارت بر فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک عمل کند.

معتمدیان ادامه داد: باید با بسیج امکانات و ترویج آموزش‌های لازم اطلاع رسانی دقیق و شفافی از طرح ساماندهی املاک صورت گیرد زیرا این طرح برای نخستین بار است که در راستای ساماندهی بازار مسکن اجرا می‌شود.

استاندار: مشاوران املاک فاقد مجوز در آذربایجان‌غربی شناسایی شوند

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اتحادیه‌ بنگاه‌های مشاور املاک باید پاسخگو باشد و بر فعالیت واحدهای این صنف نظارت دقیق داشته باشند و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

معتمدیان یادآور شد: بازرسی‌ها باید جدی گرفته شود و هر بخشی که مسوولیت دارد، باید نظارت جدی بر حوزه فعالیت خود داشته باشد زیرا بخشی از مشکلات ما ناشی از عدم نظارت‌ها است.

وی گفت: همچنین باید از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع رسانی از عملکرد بازرسی‌ها انجام گیرد و همچنین از ظرفیت مردم برای شناسایی بنگاه‌های مشاوران املاک بهره برداری لازم صورت گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: فرمانداران هم در جلسات بعدی حضور داشته باشند تا نظارت‌ها را در سطح شهرستان‌ها افزایش داده و بر این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha