۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85188191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۷۰ میلیارد ریال برای استخرهای دانش آموزی همدان هزینه شده‌است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۴۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخرهای شنای دانش آموزان این استان هزینه شده‌است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» در مراسم بازگشایی و بهره‌برداری از استخر سردار شهید بهمنی اظهار داشت: این اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از استخرهای دانش آموزی در شهرهای همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد اختصاص یافت.

وی افزود: طی یک سال گذشته هفت استخر در سطح استان تکمیل، بازگشایی و به بهره‌برداری رسید که در حال خدمت‌رسانی به مردم استان همدان هستند.

استاندار همدان گفت: با وجود بحران آب در سال گذشته، امسال در همدان ۱۱ استخر در حال خدمت به شهروندان است.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: در تلاش هستیم استخر دیگری که متعلق به اداره آموزش و پرورش ناحیه۲ است با تکمیل تجهیزات و همراهی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در هفته‌های آینده به بهره‌برداری برسد که این استخر برای فرهنگیان، دانش آموزان و بازنشستگان آموزش و پرورش خدمات ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: همچنین در راستای حمایت از مباحث آموزشی، زمین‌های بلاتکلیف در شهر ملایر برای ساخت مدارس به آموزش و پرورش اختصاص یافت.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه دولت مردمیِ ایران قوی تمام توان خود را به کار گرفته تا خدمات‌رسانی به مردم به ثمر برسد، ادامه داد: اعتبارات سفر رئیس‌جمهور یک منشأ اثر بخش برای پروژه‌های نیمه‌تمام دهه‌های گذشته در استان همدان است.

وی با تاکید بر اهمیت محور همدان- گل تپه- علیصدر گفت: این پروژه با مساعدت رئیس‌جمهور در مصوبات سفر به همدان قرار گرفت و عملیات اجرایی ساخت آن روز گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

وی از تکمیل ایستگاه راه‌آهن همدان خبر داد و گفت: این ایستگاه به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha