خدمت صادقانه به مردم و رفع محرومیت‌ها، راهبرد دولت سیزدهم است
مهدی استیری بخشدار جدید مرکزی گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس در شرق استان گلستان، خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای رفع عقب‌ماندگی‌های زیرساختی و محرومیت‌های بجا مانده از ادوار گذشته را راهبرد اصلی دولت انقلاب و مردمی آیت‌الله رییسی دانست و گفت: طی ۲ سال گذشته اقدامات عمرانی خوبی دراین شهرستان مرزی انجام و اعتبارات مناسبی هم اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دهرویه روز سه‌شنبه در آیین معارفه و تکریم بخشدار جدید و قدیم بخش مرکزی گنبدکاووس اظهار کرد: دولت سیزدهم با وجود شرایط اقتصادی کشور اما در ۲ سال گذشته اعتبارات خوبی از منابع ملی و استانی و نیز سفر دور نخست به گلستان به این شهرستان اختصاص داده که با آن برخی اقدامات عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های گوناگون انجام شده یا در حال انجام است.

وی بخش مرکزی گنبدکاووس را یکی از پنج بخش بزرگ کشور دانست و اضافه کرد: خدمت در این بخش که بزرگترین و پرجمعیت‌ترین بخش در استان گلستان است و تاکنون مامن اتفاقات خوب و بعضا حوادث ناگوار بوده، افراد توانمند، مجرب، جهادی و انقلابی می‌خواهد.

دهرویه با قدردانی از تلاش‌های «مرتضی احمدی» بخشدار قبلی، ادمه داد: وی مدیری پرتلاش و توانمند بود اما جابجایی مدیران امری اجتناب ناپذیر است ضمن اینکه «مهدی استیری» بخشدار جدید مرکزی گنبدکاووس که سابقه فرمانداری را هم در کارنامه دارد، مدیر توانمند، مردمی و جهادی است.

فرماندار گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد، بخشدار جدید در راستای راهبرد دولت سیزدهم، استاندار گلستان و سند تحول ۱۴۰۴ این استان در جهت توسعه هرچه بیشتر بخش مرکزی گنبدکاووس و رفع کمبودها و محرومیت‌های آن گام بردارد.

وی همچنین حادثه تروریستی ۲ روز پیش در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و گفت: این اقدام ددمنشانه دشمنان، عمق بغض و کینه آنها را نسبت به نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت.

خدمت صادقانه به مردم و رفع محرومیت‌ها، راهبرد دولت سیزدهم است

بخشدار جدید بخش مرکزی گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از اعتماد استاندار گلستان و فرماندار این شهرستان، گفت: مردم مناطق روستایی از نجیب‌ترین، شریف‌ترین و همراه‌ترین مردمان در همراهی با انقلاب اسلامی و مسوولان هستند و خدمت به چنین مردمی مایه افتخار و مباهات است.

مهدی استیری افزود: همه تلاش خود را برای خدمت به مردم بخش مرکزی گنبدکاووس در راستای راهبردهای دولت سیزدهم و سند تحول استان گلستان انجام خواهم داد.

وی اضافه کرد: از بخش مرکزی گنبدکاووس که بزرگترین بخش در استان گلستان و جزو بخش‌های بزرگ کشور است، شناخت دارم و همه تلاش خود را برای کاهش محرومیت‌ها و کمبودهای زیرساختی آن انجام خواهم داد.

مرتضی احمدی بخشدار قبلی گنبدکاووس هم در این جلسه از همراهی و همکاری استاندار، معاونین و مدیران کل گلستان، فرماندار، ائمه جمعه و مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان، همکاران خود در بخشداری، شوراها و دهیاران و همچنین خبرنگاران و رسانه‌ها قدرانی کرد و گفت: در مدت مسوولیت بنده اقدامات عمرانی خوبی در روستاهای این بخش انجام شد.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در سه نقطه شهری و حدود ۱۷۰ روستا سکونت دارند.

از مجموع جمعیت این شهرستان بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در حدود ۱۴۰ روستای بخش مرکزی زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha