مشارکت حداکثری مازندرانی ها در انتخابات راهبرد  شورای تبلیغات اسلامی

ساری - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت : فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم‌ در این رویداد سیاسی هدفگذاری این شورا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از راویان صدیق راه حقیقت افزود : در انتخابات پیش رو تمام تلاش این شورا حول محور زمینه سازی حضور پرشور مردم است.
وی تاکید کرد : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد فراجناحی و فراحزبی همواره در تمام عرصه های انقلاب حضور داشته است.

مشارکت حداکثری مازندرانی ها در انتخابات راهبرد  شورای تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت : این شورا همواره زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی را موردنظر دارد و با بصیرت بخشی در بزنگاههای تاریخی کارهای ارزشمندی توانسته برای بصیرت بخشی افراد جامعه انجام دهد و این مهم را همواره موردنظر قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از خبرنگاران در به تصویر کشیدن حماسه های حضور مردم و موفقیت در این عرصه اظهارداشت : بیان عملکرد و دستاوردهای دولت ونظام در هفته دولت می تواند ضمن آگاهی بخشی مردم از خدمات صورت حس امید در آنها را افزایش دهد.

مسول ستاد برگزاری نماز جمعه مرکز مازندران نیز از مصلی ها و تریبون های نماز جمعه به عنوان بازوان قدرتمند انقلاب اسلامی نام برد.

میثم تبریزی گفت که نماز جمعه انقلابی ترین و مردمی ترین پایگاه در جامعه است که همیشه در جریان و تداوم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha