تانک روسی به بلگراد رسید

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85203583
تانک روسی به بلگراد رسید

تهران- ایرنا- با برگزار رقابت انتخابی وزن ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، قهرمانان المپیک به عنوان نمایندگان روسیه در پیکارهای جهانی صربستان انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، عدم حضور زائوربک سیداکوف و عبدالرشید سعدالله‌یف در مسابقات کشتی قهرمانی روسیه موجب شد تا حضور این ۲ قهرمان المپیک در ترکیب کشتی تزارها در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. البته سیداکوف و سعدالله‌یف در جام مشترک‌المنافع به میدان رفتند که تانک روس‌ها به نشان طلا و سیداکوف نایب قهرمان شد.

کادر فنی تیم ملی کشتی روسیه برای حضور این ۲ نامدار کشتی جهان در ترکیب تیم ملی مسابقه انتخابی برگزار کردند که سیداکوف دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو موفق شد چرمن والیف قهرمان روسیه را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد و به دوبنده تیم ملی رسید. همچنین سعدالله‌یف قهرمان جهان و المپیک موفق شد با برتری سه بر ۲ برابر علیخان جبرائیل‌اف به دوبنده تیم ملی روسیه در وزن ۹۷ کیلوگرم رسید.

در صورت حضور تیم کشتی روسیه در مسابقات جهانی بلگراد، سیداکوف و سعداله‌یف ۲ مدعی جدی فتح نخست اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به شمار می‌روند. در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی و در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیچ نماینده ایران در مسابقات جهانی هستند.

زائور اوگوف در وزن ۵۷، عباس گادجی ماگومدوف در وزن ۶۱، شمیل ممدوف در وزن ۶۵، اوگنی ژربایف در وزن ۷۰، زائوربک سیداکوف در وزن ۷۴، اخمت عثمانوف در وزن ۷۹، ارسلان باگایف در وزن ۸۶، ولادیسلاو والیف در وزن ۹۲، عبدالرشید سعدالله‌یف در وزن ۹۷ و عبدالله کوربانوف در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه را تشکیل می‌دهند. هدایت این تیم بر عهده حاجی‌مراد گاتسالف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha