رویداد ثبت روایتهای واقعی از اغتشاشات پارسال در مشهد آغاز شد

مشهد-ایرنا- مسوول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: رویداد "روایت ۲" با هدف تثبیت روایت‌های واقعی از وقایع و اغتشاشات پارسال و به تصویر کشیدن پشت پرده‌های این طراحی بزرگ از امروز به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد آغاز به‌ کار کرد.

عبدالله امینی‌فر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از رسالت‌های مهم نیروهای جریان انقلاب روایت حقایق از جمله خباثت آمریکا و مردم‌ستیزی آن، حقیقت آغشته بودن دست کوموله و دموکرات در خون مردم بیگناه، حقیقت طراحی پشت صحنه اغتشاشات پارسال، حقیقت پشتیبانی سرویس‌های جاسوسی از اغتشاشات، حقیقت فساد سیستمی پهلوی‌ها و هزاران حقیقتی است که مکتوم مانده‌ است.

وی ادامه داد: امیدواریم این رویدادها بتواند دست جریان انقلابی را برای روایت کردن حقایق انقلاب اسلامی قبل از تصویرسازی دروغ دشمنان پُر و به جبهه حق کمک جدی کند.

مسوول مرکز فضای مجازی سپاه خراسان رضوی گفت: این رویداد با تبیین کلان روایت حماسه مقاومت مردم ایران در قالب‌های موشن‌گرافی، بخش‌های ضبطی، بلاگری، پوستر و تولیدات متنی به تولید و نشر می‌پردازد.

امینی فر افزود: در این رویداد ۲۵۰ نفر از فعالان فضای مجازی مرد و زن از سراسر خراسان رضوی در قالب ۶۰ گروه تولید و انتشار به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی اضافه کرد: استادان برجسته فنی و محتوایی در این رویداد حضور دارند و در فرایند برگزاری رویداد، جنبه‌های مختلف خلق و نشر روایت را به گروه‌ها ارائه می‌دهند و در نهایت گروه‌ها به تولید محصول می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha