۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85208437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶ پروژه به مناسبت هفته دولت در آستارا بهره‌برداری می‌شود

آستارا- ایرنا- سرپرست فرمانداری آستارا گفت: ۸۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، ورزشی و زیربنایی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت ۱۴۰۲ در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا شهاب‌زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری تشریح کرد: ۲ پروژه مخابراتی، ۲ پروژه در حوزه برق، یک پروژه آبرسانی، پنج پروژه مسکن مددجویان و محرومان، ۲ پروژه در حوزه بهداشت و درمان به این مناسبت تدارک دیده شده است.

وی افزود: یک پروژه گازرسانی، یک پروژه خدماتی، هشت پروژه مسکونی، ۹ پروژه عمران شهری و ۲ پروژه اقتصادی از دیگر پروژه‌هایی است که در جریان هفته دولت در مراسمی جداگانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در آستارا به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری آستارا بیان کرد: همچنین دیدار با امام‌جمعه، گلباران مزار شهدا، نمایشگاه خوش‌نویسی، همایش دولت در بیانیه گام دوم انقلاب، دیدار با خانواده شهدای کارمند، میز خدمت و ایستگاه سلامت در مصلی، برگزاری یادواره شهدای هفته دولت از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت در شهرستان اجرا می‌شود.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز شهادت رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیر وقت در سال ۱۳۶۰ به دست منافقین با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha