۲۱ پروژه برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری اجرایی شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت ۲۱ پروژه برق‌رسانی با یک‌هزار و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در ۱۱ شهرستان این استان بهره‌برداری و اجرایی شد.

به گزارش ایرنا، مجید فرهزاد روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت در خصوص فعالیت‌های این اداره کل اظهار داشت: بر این اساس عملیات اجرایی ۱۱ پروژه برق‌رسانی با ۶۵۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و همچنین عملیات اجرایی ۱۰ پروژه با ۴۲۷ میلیارد ریال نیز در استان آغاز می‌شود.

وی طرح‌های افتتاحی و اجرایی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری را شامل اصلاح ، بهینه‌سازی و توسعه شبکه‌های برق‌رسانی، توزیع پکیج‌های برق خورشیدی در بین عشایر، هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری چاه‌های کشاورزی، برق‌رسانی به طرح‌های نهضت ملی مسکن، تبدیل چراغ روشنایی معابر به سیستم‌های روشنایی ال ای دی، برق‌رسانی به مشترکان جدید روستایی وشهری، برق‌رسانی به گلزار شهدا واماکن مذهبی، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگه‌دار عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهار محال و بختیاری گفت: کاهش مدت زمان خاموشی‌ها، بهبود مبلمان شهری، برق‌رسانی به مشترکان جدید ، برطرف کردن اُفت ولتاژ و ایمن سازی تجهیزات برق‌رسانی، کاهش تلفات انرژی و مدیریت مصرف برق از مزایای اجرای این طرح‌ها است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری افزون بر ۴۰۰ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد در بخش خانگی، ۱.۸ درصد در بخش کشاورزی، هفت دهم درصد در حوزه صنعتی و مابقی در سایر مصارف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha