۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85222664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمبود امکانات و نیروی انسانی چالش مهم رسیدگی به امور جوانان گناباد است

گناباد-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان گناباد کمبود امکانات و نیروی انسانی را چالش مهم رسیدگی به مسائل و مشکلات قشر جوان در این شهرستان ذکر کرد و گفت:هم اکنون اداره ورزش و جوانان گناباد با وجود گستردگی هر ۲ بخش ورزش و امور جوانان تنها با ۲ نیرو ارائه خدمات می کند.

علی اصغر اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مساله موجب شده است که به تقاضاها و نیازهای قشر جوان پاسخ لازم و موثر داده نشود.

وی اضافه کرد:این درحالی است که مسایل مربوط به قشر جوان باید توسط افراد کارشناس و متخصص آشنا به اقتضائات و مشکلات این قشر رسیدگی و پاسخ داده شود اما در گناباد به دلیل نبود افراد متخصص در این بخش با خلاء و کمبود بسیاری مواجه هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت:بعد از ادغام سازمانهای امور جوانان و تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان به تبع آن تشکیل ادارات استانی و شهرستانی تابعه، ساز و کار مناسبی برای رسیدگی به مسایل جوانان در مناطقی مانند شهرستان گناباد در نظر گرفته نشد.

اکبری ادامه داد: با وجود گستردگی مسایل و مشکلات قشر جوان در بخشهای مختلف اعم از ازدواج، اشتغال، مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امکانات و نیروی انسانی موجود جوابگوی نیاز نیست.

وی تصریح کرد: رشته های مختلف ورزشی هم دارای گستردگی ها و مسایل خاص خود است و تجمیع آن با امور جوانان در وظایف یک اداره موجب می شود که نتوان به راحتی به تنگناهای قشر جوان رسیدگی کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان ذیربط می خواهیم که مسایل مربوط به جوانان از بخش ورزش منفک شود و همانند گذشته در قالب یک سازمان مستقل (سازمان امور جوانان) قرار بگیرد تا اقتضائات ورزشی و امور مربوط به قشر جوان بهتر پاسخ داده شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha