کتاب ۱۸۸ هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری ثبت سفارش شد

شهرکرد - ایرنا- کارشناس کتاب و نشریات آموزشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی گفت: برای سال تحصیلی جدید ۱۸۸ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز ثبت سفارش کتاب داشتند. 

عباس اسلامی‌دوست روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود، امسال ۲۰۷ هزار دانش‌آموز در مدارس استان مشغول تحصیل شوند، افزود: ثبت سفارش کتاب از ۲۷ فروردین ماه سالجاری در سامانه فروش کتاب و لوازم آموزشی آغاز شده است و تا آخر شهریورماه ادامه دارد و دانش‌آموزان و اولیای آنها با مراجعه به سامانه به صورت انفرادی و یا مدیر مدرسه با ثبت در سامانه سیدا به صورت گروهی ثبت‌نام کند.

به گفته وی، توزیع کتاب از منطقه به مدرسه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام می‌شود، انتظار است اولیای دانش‌آموزان نسبت به سفارش کتاب دانش آموزان خود پیگیری های لازم را در مهلت اعلام شده، انجام دهند.

اسلامی‌دوست گفت: توزیع کتاب از مناطق آموزشی ۱۷گانه استان به مدارس انجام و توزیع کتاب در مدارس نیز آغاز شده است.

وی اظهار داشت:هم‌اکنون کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی و متوسطه اول به طور کامل به استان ارسال شده و کمبودی در خصوص کتاب‌های درسی این ۲پایه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 12 شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که در سال تحصیلی گذشته بیش‌از ۲۲۰هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مشغول تحصیل بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha