ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است

بروجرد - ایرنا ‐ جانشین فرمانده سپاه بروجرد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه همگانی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

سرهنگ غلامرضا شجاعی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات عمومی جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج سبک زندگی شهدا است.

وی افزود: البته نباید فراموش کرد که دفاع مقدس متعلق همه ملت ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه بروجرد بیان کرد: زنده نگه داشتن هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه‌ بقای انقلاب اسلامی است و همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ شجاعی اضافه کرد:‌ هفته دفاع مقدس نگینی است که تا ابد بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و مقاومت آزادگان جهان می‌درخشد.

وی تاکید کرد: نسل جوان باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شود و این وظیفه یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که این دوارن را تشریح کنند.

۱۸۰ برنامه فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در بروجرد برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه بروجرد ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف در شهرستان برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، سرکشی از ۶۰۰ خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و نشست بصیرتی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این هفته با توجه به بازگشایی مدارس طرح راهیان دفاع مقدس به مدارس نیز انجام خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه بروجرد گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، ویزیت رایگان، برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده‌روی خانوادگی، میز خدمت و افتتاح چند طرح محرومیت‌زدایی از دلم برنامه‌های این هفته است.
سرهنگ شجاعی اضافه کرد: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ها و محلات شهر و روستا، همایش زنان در دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اهدای بسته‌های مومنانه، همایش تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور، حضور پیشکسوتان در رادیو بروجرد و اجتماع عاشورائیان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha