۴ مهر ۱۴۰۲، ۵:۳۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85238319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

۴ مهر ۱۴۰۲، ۵:۳۹
کد خبر: 85238319
مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری
عکس آرشیوی است

شهرکرد-ایرنا- دستگیری سارق لوازم خودرو در فارسان، کشف محموله قاچاق در محور لردگان و دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از مهمترین خبرهای انتظامی و پلیسی چهارمحال و بختیاری در روز سه‌شنبه چهارم مهرماه است.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از دستگیری سارق لوازم خودرو و کشف اموال‌ مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عضنفر محمدحسینی با اعلام این خبر افزود: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودروی سواری خود و تشکیل پرونده مقدماتی، موضوع در دستور کار کارشناسان این فرماندهی قرار گرفت که‌ پس از بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی وی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

کشف محموله قاچاق ۳۱ میلیاردی ریالی در محور بروجن به لردگان

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله قاچاق به ارزش ۳۱ میلیارد ریال در محور لردگان به بروجن خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله کالای قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی قضایی به محور لردگان به بروجن اعزام شدند و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن ۱۸ هزار دست حوله تنظیف و لوازم بهداشتی، پنج هزار و ۴۸۸ عدد لوازم آشپزخانه و یک‌هزار و ۸۷۵ عدد عروسک اسباب بازی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

به گفته وی، ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان شده است و در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

امان‌اللهی با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، گفت: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی های اینترنتی

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری سارق به عنف که از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی تابش‌فرد با اعلام این خبر افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران، مشخص شد فردی ابتدا با گوشی و سیم کارت‌های سرقتی تاکسی اینترنتی کرایه کرده است و در مسیر تردد با خوراندن نوشیدنی‌های خواب‌آور اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران در زمینه شناسایی سارق آغاز شد و با تلاش چندین روزه در نهایت هویت متهم که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در مشهد است شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه سارق بسیار حرفه‌ای عمل کرد و به طور دائم در حال نقل مکان بود، افزود: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهم، در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت دستگیر شد.

تابش‌فرد با بیان اینکه سارق تاکنون به سه فقره زورگیری و یک فقره سرقت منزل در مشهد و ۶ فقره سرقت به عنف از رانندگان خودروهای تاکسی‌های اینترنتی با این شیوه اقرار کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سارقان و برهم زنندگان آرامش مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha