توقیف محموله ۲۱ هزار لیتری سوخت قاچاق در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - توقیف کامیون های حامل نفت کوره، لوازم آشپزخانه و بیش از ۱۰ تن وازلین قاچاق، کشف ۲۴ فقره کلاهبرداری و دستگیری سوداگر مرگ، سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه دوازدهم مهر ماه است.

توقیف کامیون تانکردار حامل نفت کوره قاچاق

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان روز چهارشنبه افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل محور"خرم آباد - پل زال" به یک دستگاه کامیون تانکردار حمل سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۱ هزار و ۴۱۸ لیتر نفت کوره قاچاق فاقد مجوز که از استان های جنوبی به پایتخت بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از هشت میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۲۴ فقره کلاهبرداری

سردار الهی اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر خود را بازاریاب معرفی و تحت مشارکت در فعالیت های اقتصادی و خرید خودرو، مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده و صحت و سقم موضوع، فرد کلاهبردار در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۲۴ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال معترف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد گفت: اعتماد نابجای شهروندان به این افراد، با اینگونه وعده های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیر اصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

توقیف محموله لوازم آشپزخانه قاچاق در خرم آباد

سردار الهی همچنین اظهار داشت: ماموران انتظامی خرم آباد در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سبک حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

توقیف محموله ۲۱ هزار لیتری سوخت قاچاق در لرستان

دستگیری سوداگر مرگ در خرم آباد

سرهنگ"نبی اله قاسمی " فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در تداوم طرح های مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۶ خرم آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی، این سوداگر مرگ را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از وی مقدار سه کیلوگرم تریاک کشف و همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف کامیون حامل بیش از ۱۰ تن وازلین قاچاق در الیگودرز

مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف بیش از ۱۰ تن وازلین قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان "الیگودرز" خبر داد .

ماموران ایست و بازرسی خمه "الیگودرز" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند که در بازرسی از آن ۱۰ تن و ۵۰ کیلوگرم وازلین قاچاق و فاقد مجوز کشف شد و کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha