۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85252506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره هزار و ۳۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- یادواره هزار و ۳۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان همدان در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید استان روز دوشنبه با حضور چهار هزار دانش آموز دختر در سالن ۶ هزار نفری سردار شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این آیین با تبریک پیروزی جبهه مقاومت گفت: جبهه مقاومت در حال کسب پیروزی های جدید است و همزمانی این پیروزی و یادواره شهدای همدان را به فال نیک می گیریم.

اصغر باقرزاده افزود: دانش آموزان با ارزش و باغیرت امروز در خط شهدا قرار دارند و به همین دلیل همیشه مورد هجمه دشمن هستند.

وی امید، ایمان، نشاط، خردورزی و هویت را پنج برنامه مهم وزارتخانه برای دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: دانش آموزان باید در این مسیر گام بردارند.

باقر زاده اظهار کرد: اگر به دانش آموزان مسئولیت سپرده و اعتماد شود با معرفت و شناختی که دارند می توانند نقش های اجتماعی و فرهنگی را پررنگ تر ایفا کنند.

در این یادواره پیام وزیر آموزش و پرورش از سوی سرپرست آموزش و پرورش استان همدان قرائت شد.

رضا مراد صحرایی در بخشی از این پیام آورده است: معلمان و دانش آموزان ایران اسلامی به ویژه استان همدان نقشی سترک در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند.

این پیام می افزاید: واقعه ۳۰ مهر ۵۷ همدان آغاز این راه درخشان بود و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی شد.

در ادامه این پیام آمده است: استان همدان با ۱۳۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی نقش مهمی در انقلاب و دوران دفاع مقدس ایفا کرده است.

در این آیین با حضور آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پناهی روا مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استانی از نشریه زنگ حماسه رونمایی شد.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش همدان طی سال تحصیلی گذشته تاکنون به مناسبت کنگره ملی هشت هزار شهید استان با شعار هر مدرسه یک یادواره شهدا هزار و ۹۸۰ یادواره شهدا در مدارس همدان برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha