۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85255856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش شدید باران راه پنج روستای شرق گلستان را مسدود کرد

گرگان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بارش باران که از بامداد امروز پنجشنبه در منطقه آغاز شده و همچنان نیز با شدت ادامه دارد، سبب تخریب یک پل موقت در منطقه «اُقچی» کلاله در شرق استان و بسته شده راه پنج روستای این شهرستان شد.

عادل مصدقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیروهای راهداری کلاله با ماشین آلات بازگشایی از جمله لودر و بیل مکانیکی در نزدیکی پل «اُقچی» مستقر هستند اما تداوم شدت بارش باران، مانع انجام عملیات بازگشایی راه است.

وی ادامه داد: راهداران منتظر فروکش کردن سیلاب در مسیر پل موقت (کیلومتر ۳۷ کلاله به زیارتگاه خالد نبی) هستند تا عملیات بازگشایی این نقطه ارتباطی با ایجاد مسیر فرعی و برقراری آمد و شد روستاییان «اُقچی» کوچک و بزرگ، «گچی سو» بالا و پایین و «آی تمر» را آغاز کنند.

به گفته وی پل ارتباطی روستاهای مزبور در سیلاب گذشته دچار تخریب شده بود و راهداری تا ایجاد پل اصلی، مسیری موقت را برای آمد و شد روستاییان منطقه بازگشایی کرده بود.

بارش باران در تمامی محورهای گلستان

مصدقی یادآور شد: باران در تمامی جاده‌های گلستان در حال باریدن است و به علت لغزندگی سطح جاده‌ و وجود مه در محورهای کوهستانی از جمله «خوش ییلاق » آزادشهر، «توسکستان» گرگان، «دراز نو» کردکوی، و بارش باران در جنگل گلستان، رانندگان حتما با سرعت مطمئنه، تردد داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی برای تداوم بارش باران در استان تا شامگاه امشب، گفت: رانندگان پیش از سفر اطلاعات جریان تردد در مناطق کوهستانی را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ دریافت کنند.

آماده باش ۳۵ گروه راهداری گلستان

وی خاطرنشان کرد: ۳۵ گروه راهداری این استان با اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان در آماده‌باش قرار گرفته و آماده ارایه خدمات راهداری به رانندگان عبوری در محورها هستند.

استان گلستان دارای پنج هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه ارتباطی است که بیشتر آن در مناطق روستایی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha