سلامت و قانون‌مداری در انتخابات، مشارکت حداکثری را رقم می‌زند

همدان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: قانونمداری و سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سیاسی است.

به گزارش پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، حسن رضانیا روز پنجشنبه در نشست مشترک تبیینی و توجیهی فرمانداران، بخشداران هیأت‌های اجرایی و نظارت چهار شهرستان‌ بهار، کبودراهنگ، رزن و درگزین افزود: چهار اصل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت که مقام معظم رهبری در امر مهم انتخابات به عنوان راهبرد مشخص کرده‌اند، به طور قطع مانع از انحراف در مسیر انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: هماهنگی و هم افزایی و همراهی هیأت اجرایی با هیأت نظارت در انتخابات مورد تأکید است.

وی تاکید کرد: قانون مداری، بی‌طرفی، پاک‌دستی و اجتناب از موضع‌گیری‌ها و رفتارهایی که موجب برداشت جانبداری باشد از مؤلفه‌های ضروری اعضای هیأت اجرایی و معتمدان در مسیر انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات استان همدان یادآوری کرد: مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان بسیار عالی برگزار شد و با ۲ برابر شدن پیش ثبت‌نام به نسبت دوره قبل حضور بانوان و جوانان چشمگیر بود.

رضانیا افزود: در انتخابات این دوره نیز چون گذشته از هر طیف و نگرشی ثبت‌نام کردند و از همه اقشار و نگرش‌ها در پای صندوق‌های رأی حضوری پررنگ خواهند داشت.

وی اضافه کرد: به طور قطع مردم فهیم ایران اسلامی بار دیگر یأس و ناامیدی را با حضور پررنگ خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دشمنان خواهد چشاند.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۱۲۴ نفر در این استان برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند.

استان همدان با هفت حوزه انتخابیه و ۱۰ شهرستان دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در این دوره برای هر کرسی ۱۲۵ نفر پیش ثبت نام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha