استاندار همدان: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنند

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در انتخابات نقش دارند و باید برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم بکوشند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در دوره‌ آموزشی کشور داری (امنیت ملی و امنیت داخلی) ویژه مدیران و دستگاه‌های اجرایی، گفت: تمامی دستگاه‌ها متناسب با وظایف، به نحوی درگیر موضوع انتخابات هستند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم‌ انقلاب از ابتدای سال و در پیام نوروزی بر انتخابات و چهار اصل مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تأکید کردند.

استاندار همدان گفت: فرمانداران در بررسی و تأیید صلاحیت‌ داوطلبان، در راستای قانون عمل کردند و این اقدام افتخارآمیز است.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: وظیفه‌ ذاتی دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه به خواسته‌های اراب رجوع و مردم شریف است تا با اقدام و عمل خوب، انسجام را افزایش دهیم.

استاندار همدان افزود: دشمنان ایران اسلامی در سال گذشته تلاش کردند تفرقه‌افکنی کنند و اقشار مختلف جامعه را مقابل یکدیگر قرار دهند اما مردم شریف ایران اسلامی با هوشیاری و انسجام مثال‌زدنی، دشمنان را شکست دادند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha