۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85259747
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محور ابهر به قیدار تعریض و ایمن سازی می‌شود

۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۱
کد خبر: 85259747
محور ابهر به قیدار تعریض و ایمن سازی می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی مسوولان استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه، عملیات تعریض و ایمن سازی محور ابهر به قیدار در ۲ مقطع زمانی کوتاه و بلندت مدت انجام می‌شود تا شاهد آمار بالای وقوع تصادفات و تلفات در این محور نباشیم.

جعفر قزوینیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بازدید انجام شده از محور ابهر به قیدار توسط وزیر راه و شهرسازی دستوری مبنی بر عملیاتی شدن بخش از کارهای این محور به صورت امانی صادر شد.

وی اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده عملیات این محور در ۲ مقطع زمانی انجام می‌شود که در مرحله اول تعریض محور از ابهر به سمت قیدار مورد توجه قرار گرفت.

قزوینیان ادامه داد: این اداره کل تلاش دارد مطابق با برنامه ریزی ها تعریض گردنه قره‌آغاج که سخت ترین عملیات این محور است را در دستور کار قرار دهد.

وی یادآورشد: بر این اساس پس از مطالعات و بررسی شرایط لازم، تعریض محور به طول هفت کیلومتر انجام خواهد شد.

قزوینیان ابراز امیدواری کرد: با تکمیل مطالعات در فرصت باقیمانده و انتخاب پیمانکار فعالیت ها در این محور به صورت امانی توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آغاز شود.

وی با بیان اینکه محور ابهر به قیدار پُرترافیک بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: جنس ترافیک این محور نیز متفاوت است چرا که تردد از استان های همدان، کردستان و بخشی از خود شهرستان خدابنده را دربر می گیرد.

قزوینیان از مردم این منطقه به ویژه رانندگان عبوری خواست تا بیش از گذشته قوانین را رعایت کنند چرا که این مهم در تلفات و کاهش تصادفات نقش بسزایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha