۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85264309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عدم اتحاد مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی غزه‌ای دیگر را رقم خواهد زد

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج ضمن محکومیت قتل عام کودکان و زنان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، گفت: اگر امروز مسلمانان با هم در برابر جنایات اسراییل غاصب اتحاد نداشته باشند، مسئله غزه در کشورهای دیگر اسلامی تکرار می‌شود.

ماموستا فایق رستمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسلمانان همگی باید حول یک محور جمع شوند، به خود بیایند و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی از مردم غزه با قاطعیت دفاع کنند.

وی افزود: حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از کودکان و زنان، مسلمانان جهان را دغدار کرده و این جنایت رژیم صهیونیست از هر حیوان درنده ای بدتر است.

امام جمعه سنندج ضمن انتقاد از سازمان حقوق بشر، اضافه کرد: این سازمان باید مدافع مردم بی‌گناه و مظلوم جهان باشد اما متاسفانه در مسئله فلسطین تاکنون هیچ قطعنامه ای را صادر نکرده است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکای کودک کش تمام مردم جهان را تاسف بار و داغدار کرده است، یادآور شد: حمله رژیم صهیونیستی به یکی از بیمارستانهای غزه، نشان می دهد که آمریکایی که دم از انسانیت و حمایت از حقوق بشر دارد تنها از جنایتکاران دفاع کرده و به دنبال آشوب میان دیگر کشورها است.

وجود سفارت خانه رژیم سفاک اسرائیل در دیگر کشورها مایه ننگ است

مسئول امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وجود سفارت خانه رژیم کودک کش و سفاک اسرائیل را در کشورهایی همانند ترکیه، عربستان و اردن مایه ننگ دانست.

حجت الاسلام نادر رضایی افزود: جنایاتی که امروز به دست اسرائیل غاصب و جنایتکار در سرزمین مظلوم غزه انجام گرفته قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و متاسفانه مجامع جهانی و برخی کشورهای اسلامی سکوت خفت بار اتخاذ کرده اند.

وی یادآور شد: سرزمین فلسطین حق مسلم مردمان مظلوم آن کشور است و باید بنام کشور فلسطین باقی بماند و مردمان ساکن در این سرزمین از هر نژاد و قومی، حق حاکمیت بر کشور خودشان را دارند.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: امیدواریم با همت و مقاومت مجاهدین اسلامی و همبستگی کشورهای مسلمان، شاهد سرنگونی رژیم غاصب باشیم و آن روز خواهد آمد که در قدس شریف نماز جماعت مسلمین برپا شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha