فراخوان سناتور پاکستانی برای راهپیمایی مقابل سفارت آمریکا علیه جنایات اسرائیل

اسلام‌آباد - ایرنا - نماینده ارشد مجلس سنای پاکستان گفت: نسل کشی فلسطینیان توسط اسرائیل با تسلیحات آمریکایی و اروپایی ادامه دارد و مردم پاکستان باید در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها و همدستی غرب، مقابل سفارت آمریکا در اسلام‌آباد راهپیمایی کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، سناتور «مشتاق احمد خان» طی اظهاراتی پشتیبانی سیاسی و تسلیحاتی آمریکا و متحدانش از اسرائیل در کشتار مردم غزه را محکوم کرد.

وی از دولت پاکستان مطالبه کرد ‌که سفارت آمریکا را تعطیل کند و همزمان برای راهپیمایی مردم به سمت سفارت آمریکا در اسلام‌آباد در اعتراض به تداوم جنایت جنگی اسرائیل در غزه فراخوان داد.

این سیاستمدار پاکستانی اظهار داشت: ملت‌های اسلامی در کشورهای خود مقابل سفارت آمریکا تحصن کنند و حاکمان مسلمان نیز باید در محکومیت همدستی غرب با اسرائیل، سفارت ایالات متحده را تعطیل کنند.

وی تاکید کرد: مردم پاکستان باید درباره این راهکار جدی باشند و دولت نیز هرچه سریعتر اقدام به تعطیلی سفارت آمریکا نماید.

قرار است مجلس سنای پاکستان هفته جاری برای بررسی تحولات فلسطین، عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنایات اسرائیل در غزه جلسه علنی برگزار کند.

کمیته ملی قدس پاکستان متشکل از چهره‌های شاخص احزاب و گروه‌های مذهبی در این کشور روز گذشته اعلام کردند که یکشنبه آینده تظاهرات گسترده در اسلام‌آباد با مشارکت همه نیروهای سیاسی و احزاب در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها و همبستگی با مردم فلسطین برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha