«غزه»، تیترواره تجمع اعتراضی رسانه‌های اصفهان + فیلم

اصفهان- ایرنا- شماری از اهالی رسانه و خبرنگاران استان اصفهان بطور خودجوش، همدلانه و یکصدا با برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز، جنایت‌های جاری رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا؛ اهالی رسانه در این تجمع که روز سه‌شنبه در بوستان شهدای رسانه مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، با سر دادن شعار«مرگ بر صهیونیست»، انزجار خود را از کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع در غزه اعلام کردند.

در دورهمی امروز اهالی رسانه اصفهان، «به کدامین گناه» پُرتکرارترین شعارنوشته‌ای بود که از میان جمعیت به چشم آمد و در ورای اندیشه هر خبرنگار، «غزه» را به تیتر مشترک رسانه‌های این دیار تبدیل کرد.

«غزه»، تیترواره تجمع اعتراضی رسانه‌های اصفهان

قلم خبرنگاران اصفهان، امروز در همصدایی با غزه چرخید و هم قامت با بلندای انسانیت؛ همدلی را به تصویر کشید.

فعالان رسانه استان اصفهان همچنین یاد شماری از خبرنگاران شهید در بمباران‌های اخیر رِژیم صهیونیستی را گرامی داشتند.

در ادامه جنایت صهیونیست‌ها در غزه، شمار شهدای خبرنگار در بمباران‌های رژیم صهیونیستی به ۲۳ نفر افزایش یافته است. به اعتقاد صاحبنظران، هدف قرار دادن خبرنگاران و خانواده‌های آنها اقدامی هدفمند برای جلوگیری از رسیدن صدای مظلومیت مردم غزه به جهانیان و برملا نشدن جنایت‌های اشغالگران علیه کودکان، زنان و زیرساخت‌های نوار غزه است.

پایان این تجمع اعتراضی با قرائت بیانیه اصحاب رسانه اصفهان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی همراه بود.

در این بیانیه، فاجعه بیمارستان«المعمدانی» نشانی آشکار و مُبرهن از جنایت رژیم جلاد اسراییل و هم پیمانانش توصیف شده است که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرامی‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملت ستمدیده فلسطین که بیش از ۷۰ سال تحت ظلم و جور صهیونیستِ منفور و کودک کُش و حامیان جلادش در رأس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

اصحاب رسانه اصفهان در بیانیه خود با محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، همدردی خود را با خانواده‌های شهدا در حملات رژیم درنده‌خوی اسراییل اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، این تجمع به یاد خبرنگاران شهید در جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، از نخستین دقایق اعلام حملات و جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان "المعمدانی" غزه، مردمان مهرپرور نصف جهان به هر بهانه همدردی خود را با داغدیدگان این حادثه تراژیک با انتشار پُست‌های مختلف در شبکه‌های مجازی، صدور بیانیه از سوی شخصیت‌های برجسته سیاسی و اجتماعی و برگزاری راهپیمایی و اجتماع به نمایش گذاشتند.

خروش مردم در انزجار از مُسببان رخدادهای اخیر غزه به تعبیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضای رسانه‌ای را به نفع جریان مقاومت تغییر داده است.

نیروهای مقاومت فلسطین شنبه ۱۵ مهر برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه‌جانبه و بی‌نظیری را با نام «طوفان‌الاقصی» علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند. ارتش رژیم صهیونیستی که در این عملیات غافلگیر شد برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی غزه کرده است که تاکنون هزاران شهید و زخمی برجا گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha