۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85278280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اداره کل ارشاد بوشهر در هفته کتاب ۷۴ برنامه برگزار می‌کند

بوشهر-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره کل در هفته کتاب ۷۴ برنامه فرهنگی متنوع در سرارس استان برگزار می‌کند.

« عبدالرحیم افروغ »روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اهدا کتاب به مدارس، درج شعار هفته کتاب در سربرگ ادارات، تشکیل حلقه های مطالعاتی هفتگی، غرفه شهروند کتاب‌خوان در خیابان‌های اصلی و کارگاه نویسندگی خلاق از برنامه‌های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در هفته کتاب به شمار می‌‎رود.

وی بیان کرد: برپایی غرفه فرهنگی و فروش کتاب در ۲۰ مدرسه، معرفی کتاب قصه‌های مادربزرگ، رونمایی از کتاب‌های نویسندگان استان، مسابقه کتاب‌خوانی ستاره‌های چیدنی نیستند، معرفی برگزیدگان نهایی کتاب سال، پیاده‌روی ساحلی کارکنان دولت، نشست تخصصی بررسی کتاب و پویش خوانش کتاب «من و کتاب» از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته کتاب در استان بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر کرد: تلاش برای افزایش سرانه مطالعه در بین قشرهای مختلف جامعه، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تشکیل حلقه‌های مطالعاتی از رویکردهای اصلی در برگزاری برنامه‌های هفته کتاب به شمار می‌رود.

افروغ بیان کرد: اجرا برنامه‌های هفته کتاب به نحوی انجام شده تا شهرستان‌های مختلف استان برنامه‌های این هفته را میزبانی می‌کنند که جزئیات بیشتر برنامه‌های استان بزودی در جمع خبرنگاران اطلاع رسانی می‌شود.

برنامه‌های سی‌ویکمین دوره هفته کتاب در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور با شعار "آینده خواندنی است" در هفته پایانی آبان ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha