۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85278702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکزفوریت‌های پزشکی خیرساز کازرون به بهره‌برداری رسید

شیراز-ایرنا-رییس مرکزفوریت های پزشکی کازرون گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع بازیربنای ۳۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به همت خیر بهادررحیمی در کازرون به بهره‌برداری رسید.

بهمن جمشیدی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این پایگاه اورژانس در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: ۹ پایگاه اورژانس در شهرستان کازرون فعالیت دارند که ۲ پایگاه در شهر و هفت پایگاه نیز روستایی خدمات رسانی می کنند.

جمشیدی اضافه کرد: با توجه به وسعت شهرستان و افزایش جمعیت و موقعیت کوهستانی بودن محورهای موصلاتی شهرستان و بالا بودن مطالبات مردم هنگام بروز حوادث به چهار پایگاه اورژانس روستایی دیگر نیاز است.

رییس مرکز اورژانس کازرون با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول امسال بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ ماموریت در سطح این شهرستان انجام گرفته است،گفت: باتوجه به فرسوده بودن و عمر بالای آمبولانس‌های مرکز اورژانس کازرون حداقل به هشت دستگاه آمبولانس همراه با نیروی متخصص نیاز است تا پاسخگوی مطالبات مردم شهرستان بود.

به گزارش ایرنا، در آیین افتتاح این مرکز اورژانس خیرساز که با حضور مسئولان بهداشت و درمان شهرستان پنجشنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزارشد از خیر این مجموعه که گام مهمی در جهت بهبود سلامت منطقه برداشته است قدردانی شد.

با راه اندازی این پایگاه جاده ای، مدت زمان رسیدن کارکنان عملیاتی اورژانس بر بالین بیماران و مصدومین حوادث این منطقه، کاهش می یابد.

شهرستان کازرون در ۱۴۳کیلومتری شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha