۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85285739
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سد کنجانچم مهران در آینده نزدیک آبگیری می شود

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85285739
سد کنجانچم مهران در آینده نزدیک آبگیری می شود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه سد کنجانچم با ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی، آماده آبگیری است، گفت: اقدامات لازم انجام گرفته است و این سد در آینده نزدیک آبگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در بازدید از سد کنجان‌چم (قطعه چهارم سامانه گرمسیری) اظهار کرد: سد کنجانچم به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های شهرستان مهران، با پیگیری‌های انجام شده در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه عملیات بتن ریزی سرریز و راه دسترسی سد در دست اقدام است، پیش بینی کرد: سد کنجانچم تا بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بهرام نیا ادامه داد: با تکمیل سد کنجانچم، آب مورد نیاز چهار هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی مهران در قالب سامانه گرمسیری تامین می شود.

سد کنجانچم مهران در آینده نزدیک آبگیری می شود

وی همچنین در بازدید از تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهران هم گفت: این طرح یکی از نیازهای ضروری شهر مهران به خصوص در ایام اربعین است که با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی طی سه ماه آینده تکمیل می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه منابع مالی این پروژه تأمین شده است، تاکید کرد: به منظور رفع گره‌های ترافیکی در ایام اربعین به صورت اضطراری این طرح زیر بار ترافیک رفت اما در این مرحله مابقی مراحل پایانی این پروژه در دست اقدام قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، بازدید از طرح های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر بهرام نیا به شهرستان مهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha