۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبر: 85288948
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

"تولدی دوباره "؛ اکران جدیدترین آفرینش‌ هنری بسیج لارستان

لارستان - ایرنا - مستند "تولدی دوباره" به کارگردانی مصطفی صبوری به عنوان تازه ترین اثر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج لارستان بصورت برخط اکران شد.

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج لارستان روز یک شنبه در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: این مستند داستانی درباره پایان دادن به اعتیاد و آغاز یک زندگی تازه است.

امین دلخسته عنوان کرد: محمد صابر، علی‌ نیا و علیرضا غفوری زاده تصویر برداری این اثر را به عهده داشته‌اند، محسن سلیم این مستند داستانی را تدوین کرده و محمدمهدی صبوری طراح پوستر آن است.

وی درباره این اثر مستند گفت: بسیاری از معتادان به مواد مخدر پس از ترک اعتیاد، رها می شوند و مورد حمایت جامعه قرار نمی‌گیرند که این موضوع ممکن است باعث بازگشت آنها به اعتیاد یا به تعبیر خودشان "لغزش" شود.

دلخسته افزود: یکی از عوامل جلوگیری از این اتفاق حمایت مادی و معنوی از ترک کنندگان است؛ از این روی به سراغ سوژه ای رفتیم که روزگاری خود نیز جزو همین دسته از آسیب دیدگان جامعه بوده، اما اکنون توانسته دست چندین نفر از کسانی شبیه به خودش را بگیرد. مصطفی صبوری کارگردان اثر نیز درباره روند تولید آن توضیح داد: فرآیند تولید این مستند طی چهار روز در شیراز انجام شده و در کنار سوژه اصلی، از چهار نفر دیگر نیز مصاحبه شده است.

وی اضافه کرد: پس تولید آن نیز که شامل تدوین، اصلاح رنگ و صداگذاری است به صورت کامل در مرکز آفرینش های هنری بسیج لارستان انجام شده است.

این فیلم مستند که در پلتفرم عماریار اکران آنلاین شده در لینک B۲n.ir/tvdb قابل تماشا است.

لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha