امام جمعه دزفول: شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی نزدیک است

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نزدیک بودن امت اسلام به قله گفت: این قله افتخار، عظمت و تمدن بزرگ اسلامی بوده و شکل گیری آن نزدیک است. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور شنبه شب در همایش سران عشایر و طوایف شهرستان دزفول در مسجد سید نور بخش چغامیش دزفول افزود: تاریخ گواهی می‌دهد آنچه امروز در لبنان، سوریه، غزه و یمن شاهد آن هستیم الگو گرفته از مقاومت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه اسراییل عربده می‌کشید و همه دنیا از آن هراس داشتند، ادامه داد: گروه کوچکی مانند حماس در غزه توانست مقابل این رژیم جعلی بایستد.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه حماس ثابت کرد اسراییل خانه عنکبوت است، گفت: مردم غزه به دنیا نشان دادند که خون بر شمشیر پیروز است.

حجت الاسلام بهرام‌پور همچنین با بیان اینکه ژاندارم منطقه نتوانست در ایران مقابل مردان خمینی(ره) بایستد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نهالی به نام بسیج کاشت و یاران او با خون خود نهال کوچک انقلاب را آبیاری کردند؛ نهالی که امروز به درختی تنومند تبدیل شده و شاخ و برگ‌های آن در دنیا گسترده شده‌اند.

وی طنین انداز شدن فریاد مرگ بر آمریکا در جهان را ستود و افزود: این شعار را بسیجی‌های امام خمینی(ره) به جهانیان یاد دادند لذا باید تا ظهور حضرت مهدی(عج) بماند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مردم ایران ۴۵ سال است که در حال جهاد هستند، گفت: مردم ایران به رغم توطئه‌های همیشگی دشمنان مقابل آنها ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ظهور حضرت مهدی(عج) و حضرت مسیح دیر نیست، افزود: حضرت آقا فرمودند قله نزدیک است؛ این قله همان قله افتخار، عظمت و تمدن بزرگ اسلامی است.

امام جمعه دزفول: شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی نزدیک است

قدردانی از سران عشایر و طوایف بابت ابطال سنت غلط تیراندازی در عزا و شادی

حجت الاسلام بهرام‌پور با قدردانی از سران عشایر و طوایف منطقه بابت ابطال سنت‌های غلط نظیر تیراندازی در عزا و شادی بیان کرد: افراد مقصر در تیراندازی‌ها و حتی بزرگان به خاطر جلوگیری نکردن از این کار غلط باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه راه شهادت، توبه و عمل صالح باز است، افزود: هر روز با استکبار جهانی در حال ستیز و در حال جهادیم.

امام جمعه دزفول با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عشایر دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عصر کنونی ما را به سمت جهاد و شهادت هدایت می‌کند.

حسین رحیمی بخشدار چغامیش دزفول نیز در این همایش از طوایف این بخش بابت جلوگیری از تیراندازی در آیین‌های عزا و شادی که به یک الگو تبدیل شده‌اند، قدردانی کرد.

امام جمعه دزفول: شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی نزدیک است

اجرای گروه مارش تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و شعرخوانی حماسی منصور خسرجی و یاسین رحمی از دیگر بخش‌های این همایش بود.

دادستان و فرماندهان انتظامی و بسیج دزفول و جمعی از معتمدین و سران طوایف عرب، لر و بختیاری و اهالی روستای سیدنور در این همایش حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha