۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبر: 85326241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبر: 85326241
مروری بر عناوین مطبوعات ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه شیراز نوین روزنامه چاپ شیراز در شماره ۲۰۰۲ خود به نقل از مدیر کل امور مالیاتی فارس به حواشی پیش آماده در خصوص اجلاس مدیران امور مالیاتی کشور در شیراز پرداخته و عنوان ‘خواستار شفاف سازی و بیان حقایق هستیم‘ را برای این مطلب خود برگزیده است.

طرح نظارتی شب یلدا آغاز شد به نقل از مدیر بازرسی اصناف فارس، سرمایه گذاری مدیریت شهری برای آینده شیراز و تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهرک سعدی به مترو به نقل از شهردار شیراز از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۷۳ خود به عناوینی همچون سوز تورم در آخرین شب پاییز، ۴۲ درصد بیکاران تحصیلات دانشگاهی دارند، دولت قصد برای افزایش قیمت بنزین ندارد به نقل از معاون سیاسی استانداری فارس و راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز به نقل از معاون حمل و نقل شهرداری اشاره کرده است.

روزنامه خبر جنوب هم در شماره ۱۲۵۴۸ صفحه جنوب خود عناوینی همچون عرضه سوخت در جایگاه های فارس آفلاین شد، برای اتصال شهرک سعدی به متور تلاش می کنیم به نقل از شهردار شیراز، تسهیل در پرداخت های شهروندان شیرازی، تشدید بازرسی ها از بازار در آستانه شب یلدا، برگزاری یازدهمین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی به میزبانی شیراز و کاری نمی کنیم که با آبروی مردم بازی شود به نقل از رئیس کل دادگستری فارس را برجسته کرده است.

روزنامه عصر مردم هم شماره ۷۹۳۵ خود عنوان اینترنت ماهواره ای به صورت قانونی به ایران می آید را در صفحه نخست خود برجسته کرده است.

تلاش همه جانبه برای عادی سازی عرضه بنزین در جایگاه ها، واحدهای صنعتی فارس از پیش فروش آب خلیج فارس استقبال نکرده اند، دانشگاه شیراز طی ۲ سال ۱۰ تفاهم نامه خارجی با دانشگاه های جهان امضا کرد، تلاش مدیریت شهری شیراز برای توسعه خطوط ریلی شهری و برگزاری یازدهمین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی شیراز از دیگر عناوین این روزنامه است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۰۱ خود مطالبی از جمله لرزه خیزی فارس را جدی بگیریم، صیانت از بیت المال با مردم داری، تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهرک سعدی به مترو و نخستین رویداد مردمی اشتغال فارس کلید خورد را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۷۰ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: تراز سفره های زیرزمینی فارس ۱۷ میلیارد متر مکعب منفی شد، هیات منصفه مطبوعات فارس سوگند یاد کردند، تخلفات احتمالی را دستگاه‌های نظارتی باید بررسی کنند به نقل از مدیر کل امور مالیاتی فارس، تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهرک سعدی به مترو و شیراز دو بار لرزید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha