۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85328717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85328717
مروری بر عناوین مطبوعات ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۵۰ صفحه جنوب خود بخش عمده ای از این صفحه را به گزارشی در خصوص شب یلدا اختصاص داده است.

از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه می توان به صدور کیفرخواست متهمان راهزنی در جاده شوش، تجلیل از پژوهشگران برگزیده فارس، اجرای طرح پلاک های پستی هوشمند در شهر صدرا، گشایش نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون، چوب و ابزارآلات کارگاهی در شیراز و انتصاب سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز اشاره کرد.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۷۵ خود عناوینی همچون آسفالت راههای روستایی تا سه سال آینده، اهمیت توجه عمومی به ضرورت بررسی های دوره ای سلامت به نقل از امام جمعه شیراز، لزوم اختصاص یک درصد اعتبار دانشگاه ها به پژوهش به نقل از استاندار فارس و حل دغدغه تامین آب آشامیدنی شیراز و صدرا برجسته کرده است.

روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه چاپ شیراز برای صفحه نخست شماره ۲۰۰۴ خود عناوینی همچون جاده‌های فارس جاده های مرگ نیست به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی فارس، فارس ظرفیت های مناسبی در حوزه توسعه حمل و نقل و راهداری دارد به نقل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، کیفیت آب شیراز مطلوب است به نقل از مدیر عامل آبفا شیراز و عزم همگانی برای نگهداری از منابع آب به نقل از مدیر عامل آب منطقه ای فارس را برگزیده است.

روزنامه عصر مردم هم شماره ۷۹۳۷ خود عنوان اصلی صفحه نخست خود را به نقل از علیرضا سیاهپور ‘عمر بالای ناوگان مسافربری کشور یک تهدید جدی است’ انتخاب کرده است.

تلاش برای حفظ سلامت از واجبات است به نقل از امام جمعه شیراز، جامعه دانشگاهی و پژوهشگران فارس در جهت اجرای سند علم و فناوری استان همکاری کنند به نقل از استاندار فارس و غربالگری بیش از یک میلیون استان فارسی در پویش ملی سلامت به نقل از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۰۳ خود مطالبی از جمله راهداران سرمایه ملی هستند به نقل از معاون استاندار فارس، رصد بازار شب یلدا در شیراز، ساماندگی جاذبه های گردشگری فارس در دستور کار دولت، شاهد رشد ۱۸ درصدی ساخت بزرگراه و راه اصلی در فارس هستیم به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی و احداث راههای روستایی از اولویت های مهم وزارت راه و شهرسازی است به نقل از مدیر کل راهداری فارس منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۷۲ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: بنه های ۵۰۰ ساله فارس در حال نابودی، تشکیل چهار مرکز گرد و غبار در فارس، احداث ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در فارس طی حدود ۱۹ ماه و گشایش نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون، چوب و ابزار آلات کارگاهی در شیراز.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha