۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85331391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات سوم دیماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز یکشنبه سوم دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۵۲ صفحه جنوب خود عناوینی همچون جاده سرمایه‌گذاری در فارس هموار می شود به نقل از استاندار، آغاز جام رسانه امید در فارس با هدف امیدآفرینی، خط ریلی شیراز – بوشهر در حال نهایی شدن است به نقل قادری نماینده شیراز و زرقان و روش های سخت گیرانه برای بهسازی بافت فرسوده شیراز اصلاح و بازنگری شوند به نقل از شهردار شیراز را برجسته کرده است.

روزنامه عصر مردم نیز در شماره ۷۹۳۹ خود تیتر اصلی صفحه نخست خود را به نقل از رهبر معظم انقلاب ‘میدان انتخابات برای رقابت باز باشد’ را برگزیده است.

راههای دسترسی به حرم شاهچراغ (ع) تسهیل شود به نقل از تولیت شاهچراغ، روش های سخت گیرانه برای بهسازی بافت فرسوده شیراز اصلاح و بازنگری شوند به نقل از شهردار شیراز، سفر قائم مقام وزیر فرهنگ و گردشگری چین به شیراز، ایجاد هفت هزار فرصت شغلی برای دهک های پایین درآمدی توسط کمیته امداد فارس از دیگر عناوین اصلی این روزنامه است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۷۷ خود به عناوینی همچون انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات، ساماندهی معتادان متجاهر سامان می یابد؟، نبض هنرهای نمایشی شیراز با جشنواره پارس می تپد به نقل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به سرمایه گذاران قول می دهیم در کنار آنها باشیم به نقل از استاندار فارس و راههای دسترسی به شاهچراغ (ع) باید هرچه سریعتر نهایی شود اشاره کرده است.

روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه چاپ شیراز برای صفحه نخست شماره ۲۰۰۶ خود عناوینی همچون تجارت بدون واسطه فارس و بنگلادش، پایش لحظه‌ای آلاینده های صوتی در فارس، ورود دستگاه ام آر آی به بیمارستان ولیعصر فسا، توسعه زیرساخت ها هزینه فرّار نیست به نقل از مدیر عامل شهرکهای صنعتی فارس و تئاتر هنر مادر است به نقل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را گزیده است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۰۵ خود مطالبی از جمله نبض هنرهای نمایشی در شهر تند خواهد زد، پرداختن به تئاتر یک موتور محرک برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در فارس است به نقل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، راه را برای فعالیت سرمایه گذاران همواره می کنیم به نقل از استاندار فارس و درآمدزایی حاصل از گردشگری در فارس با داشته های استان تناسب ندارد به نقل از رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی فارس را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۷۴ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: پیشنهاد همکاری چین در معادن سنگ فارس، آغاز به کار جام امید رسانه در فارس با هدف امید آفرینی، فارس استان اول حوزه انرژی می شود، رقابت هنرمندان کشور در جشنواره تئاتر منطقه ای پارس و کاهش ۶۴ درصدی نارضایتی های منجر به اجتماع های اعتراضی در فارس.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha