بیمه سلامت استان مرکزی چهار هزار میلیارد ریال از مطالبات موسسات را پرداخت کرد

اراک - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: چهار هزار و ۴۴۶ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد این بیمه در استان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

«محمدرضا جیریایی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این مطالبات در بخش‌های دولتی، دانشگاهی و بخش خصوصی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ۴۶۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال از مجموع این مبالغ بابت مطالبات نسخ الکترونیکی سایر موسسات، ۶۷۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بابت مطالبات نسخ الکترونیکی داروخانه‌های طرف قرارداد، ۲۷۳ میلیارد و سه میلیون ریال بابت مطالبات بیمارستان‌های خصوصی، ۲ هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال بابت مطالبات سطح ۲ و سه دانشگاهی و ۷۶۶ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال بابت سطح یک روستایی و نظام ارجاع شهری پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی عنوان کرد: پرداخت مطالبات در این استان به روز است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

جیریایی اظهار کرد: دایره خدمت‌رسانی و بسته خدماتی در حوزه‌های مختلف سازمان در یکی ۲ سال اخیر گسترده‌تر شده و تلاش است تا خدمات بیمه‌ای را در بخش‌های مختلف به خصوص در بحث بیماران خاص و سخت درمان گسترش داد که البته این مهم به خوبی در سازمان اجرایی و عملیاتی شده است.

۶۵۶ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی است و خدمات بیمه‌ای به این افراد از طریق ۶۹۹ موسسه تشخیصی و درمانی طرف قرارداد ارایه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha