۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85355828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رتبه‌های برتر خبرنگاران ایرنا خراسان جنوبی در جشنواره ابوذر

بیرجند - ایرنا - خبرنگاران ایرنا رتبه‌های اول و دوم بخش‌ گزارش خبری و تیتر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی روز سه‌شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان رسانه‌ای در سالن ایثار بیرجند برگزار شد و برگزیدگان تجلیل شدند.

بنابر اعلام مسئولان جشنواره رسانه‌ای ابوذر، ۷۰ خبرنگار و فعال رسانه‌ای در این دوره شرکت کردند و در مجموع ۳۳۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

براساس نتایج داوری آثار رسیده به این جشنواره، "حکیمه مصطفایی" خبرنگار ایرنا در محور امید و نشاط آفرینی با گزارش گره‌گشایی از طرح‌های زیرساختی خراسان جنوبی در ۲ سال، مقام اول گزارش خبری را کسب کرد.

وی در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی هم رتبه اول تیتر را با عنوان «حکایت سنگ‌هایی که نان می‌دهد» کسب کرد.

"رقیه محمدی" نیز در محور سبک زندگی ایرانی - اسلامی با مطلب نَقل و نُقل خراسان جنوبی‌ها در شو چله، رتبه دوم تیتر را به دست آورد.

محورهای اصلی ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامل مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید و نشاط‌ آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

آثار در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، موشن گرافیک و پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha