آغاز ویژه برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه فجر در دارالمرحمه سمنان

سمنان - ایرنا - ویژه برنامه‌های مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ١٤٠۲ طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی دیگر از مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دیار دارالمرحمه سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین آغاز ویژه برنامه‌های مردمی دهه فجر ١٤٠۲ روز پنجشنبه با ادای احترام به حرم یحیی ابن موسی الکاظم(ع) و شهدای والامقام با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و معاونان، فرماندار شهرستان سمنان، مشاوران، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیران کل ستادی و اجرایی استان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدا، حرم مطهر یحیی ابن موسی الکاظم(ع) سمنان برگزار شد.

آغاز ویژه برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه فجر در دارالمرحمه سمنان

شهید بهروزی نخستین شهید انقلاب اسلامی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان گفت: اولین شهید انقلاب اسلامی در سال ۵۷، شهید بهروز بهروزی در سمنان به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی افزود: افرادی که هدایت خداوند، رسول او و مومنان را می پذیرند، حزب الله بوده و همیشه پیروز و غالب هستند.

وی ادامه داد: دستاوردهای نظام اسلامی طی ۴۵ سال گذشته باید در راستای جهاد تبیین برای نسل جدید بازگو شود.

وی تصریح کرد: دیکتاتوری، استبداد و عقب افتادگی دوران شاهنشاهی بوسیله امام خمینی(ره) و همراهی مردم از بین رفت و امروز پر افتخار بر قله های موفقیت ایستاده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی امروز در دنیا به یک شجره طیبه تبدیل شده است و خدا را شاکریم که در سال پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری پر شور انتخابات ۱۱ اسفند را با هم جشن می گیریم.

آغاز ویژه برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه فجر در دارالمرحمه سمنان

حضور در انتخابات هموارکننده مسیر توسعه و پیشرفت

استاندار سمنان گفت:رای تک به تک مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری مسیر دستیابی به پیشرفت و توسعه و دستاوردهای ارزنده در تمامی حوزه ها را بیش از پیش هموار می‌سازد.

سیدمحمدرضا هاشمی افزود: امروز دستاورد ارزشمند امنیت را مدیون‌ خون شهدا هستیم و به برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای ارزنده ای در حوزه‌های مختلف از جمله نظامی، پزشکی، علمی، هوافضا، عمرانی، اقتصادی و سایر موارد در کشور به دست آمده است.

وی ادامه داد: در طی مدت عمر دولت سیزدهم نیز در بخش های رشد اقتصادی، کاهش تورم، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، کاهش تورم، احیای واحد های راکد، پیشبرد طرح های عمرانی و سایر حوزه‌های از این دست دستاورد های مطلوبی به ثمر نشسته است.

وی بیان کرد: دهه فجر سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته درحوزه افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی با رشد مطلوبی مواجه بودیم.

استاندار سمنان گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت قوی در انتخابات، با محوریت جهاد تبیین و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای در ۱۱ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

آغاز ویژه برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه فجر در دارالمرحمه سمنان

انقلاب اسلامی تجلی طوفان مردمی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تاکید موکد امام خمینی (ره) بر معجزه الهی بودن پیروزی انقلاب اسلامی امر دارای اهمیت است، ایشان فرمودند، انقلاب اسلامی، این‌ حرکت و طوفان مردمی موجی برخواسته از الطاف الهی بود.

حجت الاسلام عباس خرمیان ادامه داد: در سال‌های ۵۶ و ۵۷، خداوند دل‌ها را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی به یکدیگر نزدیک کرد و شوری وصف نشدنی در بین مردم ایجاد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تحول روحی مردم، رسیدن از ترس به شجاعت یکی دیگر از مباحثی بود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ۷۶۹ طرح با اعتبار چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به طرح‌هایی سال گذشته، افتتاح می‌شود.

۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و ۶۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان در دهه فجر ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ۷۶۹ طرح اقتصادی و عمرانی استان سمنان هم در دهه‌فجر ۱۴۰۲ اشتغالزایی برای یکهزار و ۷۰۲ نفر را به همراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha