۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85374947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قهرمانی اسکواش استان اردبیل برگزار شد

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85374947
مسابقات قهرمانی اسکواش استان اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - نفرات برتر مسابقات قهرمانی اسکواش استان اردبیل در ۲ بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در گرامیداشت دهه فجر مسابقات قهرمانی اسکواش آقایان و بانوان استان اردبیل روز شنبه به همت هیات اسکواش و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با شرکت ۴۳ ورزشکار در ۲ بخش آقایان و بانوان و در رده سنی جونیور (زیر ۱۹ سال) و آزاد در باشگاه اسکواش این شهر برگزار شد.

بر همین اساس در بخش مردان و در رده سنی زیر ۱۱ سال این رقابت‌ها محمدطاها سروی اول و مهربد حسینی دوم شدند و پوریا مردوار و کنعان سلیمانی هم به طور مشترک سوم شدند.

در ره سنی جونیور (زیر ۱۹ سال) نیما مردوار، امیرمحمد صفری و دانیال قنبری به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

در رده سنی آزاد نیز هادی موسوی قهرمان شد ، محمد آزمون مقام دوم را کسب کرد و بهمن کیانی موفق به کسب رتبه سوم شد.

در بخش بانوان و در رده سنی جونیور (زیر ۱۹ سال) این مسابقات آرینا خانقاه اول ، کوثر قلی‌زاده دوم و دینا نمازی و حسنا قلی‌زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رده سنی آزاد نیز سمیه مهری فر قهرمان شد ، فاطمه بستانی مقام دوم را کسب کرد و آنا موسی‌زاده و فاطمه مهدی‌نیا به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

نفرات برتر این رقابت‌ها در ۲ بخش آقایان و بانوان و در رده سنی جونیور (زیر ۱۹ سال) به عنوان منتخبان استان اردبیل به مسابقات شمالغرب کشور که از ۱۹ تا ۲۰ بهمن ماه امسال به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان ورزشی و خانواده‌های علاقه‌مند به ورزش اسکواش برگزار و به نفرات برتر علاوه بر لوح قهرمانی از طرف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل هدایایی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha