کشف ۳۰ میلیارد ریال عطر قاچاق و تیراندازی در جاده گرمسار برای دستگیری سارقان

سمنان - ایرنا - محموله اسانس‌های قاچاق در شاهرود کشف شد و سارقانی که با خودرو خلاف مسیر در محور گرمسار-آرادان فرار می‌کردند، با تیراندازی ماموران متوقف شدند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده انتظامی استان سمنان روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: با تلاش ماموران انتظامی شاهرود اسانس‌های قاچاق به مقصد نرسید و خودروی حامل ۳۰ میلیارد ریال اسانس قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی افزود: ماموران انتظامی یکی از پاسگاه‌های ایست و کنترل پلیس شهرستان شاهرود در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق به یک کامیونت که از محور مشهد عازم پایتخت بود مشکوک شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی، خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف مقادیر زیادی اسانس قاچاق شدند که در صنایع عطر و ادکلن‌سازی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: در این پرونده یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه قاچاقچیان و تروریست‌های اقتصادی بدانند استان هیچگاه گذرگاه امنی برای آنها نخواهد بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از این طریق یاریگر خادمان خود در عرصه مبارزه با قاچاق کالا باشند.

تعقیب و گریز با تیراندازی در محور گرمسار- آرادان

فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در تعقیب و گریز پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود آقازاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر متواری شدن ۲ سارق با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفیدرنگ به صورت خلاف جهت در محور جنوبی گرمسار - آرادان بلافاصله یک تیم زبده از نیروهای یگان امداد گرمسار به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی پس از تعقیب و مراقبت خودری سارقان با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت خودروی آنها کرد که خودرو در منطقه حاجی‌آباد متوقف و ۲ نفر سارق با واکنش سریع پلیس دستگیر شدند.

وی یادآور شد: پس از انتقال مجرمان به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی، به یک فقره سرقت از باغ‌های منطقه بنه‌کوه گرمسار اعتراف کردند و در بازرسی از خودرو آنها مقادیری اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha