۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85381995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات آسفالت یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر دزفول آغاز شد

دزفول – ایرنا – عملیات اجرایی نهضت بزرگ آسفالت یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر دزفول روز جمعه با اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد ریال با حضور فرمانده سپاه خوزستان و مسوولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، شهردار دزفول در این آیین در محوطه بیرونی مصلای امام علی(ع) با بیان اینکه نهضت خدمات رسانی در دزفول آغاز شده است، گفت: نبود درآمد پایدار و منابع مالی و همچنین نداشتن مطالعه و طراحی طرح‌های مورد نیاز شهر ۲ چالش مهم شهری بود که برای هر ۲ چالش، اقدام‌های موثری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

محمد عتاب اهوازی افزود: شهرداری دزفول با کمک ظرفیت‌های مهندسی و طراحی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طراحی اسناد فاز دوم طراح‌های عمرانی دزفول را آغاز کرده که تاکنون اسناد گام دوم طرح‌های متعددی در دزفول نهایی شده است.

شهردار دزفول افزود: ۷۰ درصد از مطالبه‌های مردمی در دزفول بر اساس نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده مربوط به خرابی روکش آسفالت معابر دزفول است که اجرای نهضت بزرگ آسفالت در راستای پاسخ به این مطالبه مهم شهروندان آغاز شد.

وی ادامه داد: ۱۱۰ میلیون مترمربع وسعت حریم دزفول و ۵۸.۶ میلیون مترمربع مساحت محدوده این شهر است که از این وسعت، ۳۵ میلیون مترمربع ساخته شده و جزو شهر است.

عتاب اهوازی تصریح کرد: ۶.۵ میلیون مترمربع معابر آسفالتی در دزفول وجود دارد که ۲.۵ میلیون مترمربع خیابان اصلی و چهار میلیون مترمربع مساحت معابر فرعی، کوچه‌ها و بافت فرسوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون۷۰۰ هزار مترمربع از خیابان‌های اصلی دزفول بر اساس مطالعه انجام شده دارای روکش آیفالت نامناسب و معیوب است که با آغاز طرح نهضت بزرگ آسفالت در این شهر ۱۰۰ درصد مشکل روکش آسفالت خیابان‌های اصلی دزفول برطرف می‌شود.

ایجاد ۱۰۰ هکتار پارک ساحلی در دزفول

شهردار دزفول با بیان اینکه طرح‌های بزرگی در دزفول طراحی شده است که عملیات اجرایی تعدادی از این طرح‌ها تا خردادماه سال آینده آغاز می‌شود، گفت: تعدادی از طرح‌های کلان شهرداری دزفول شامل تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح در شمال استان، جاده ساحلی غرب دز به طول پنج کیومتر و عرض ۷۰ متر، ایجاد ۱۰۰ هکتار پارک ساحلی، بازآفرینی تمام سواحل دز و همچنین اجرای ۴۰ هکتار مجموعه گردشگری و تفریحی و اقامتی در سواحل دز از جمله طرح‌های بزرگی است که با تکمیل طراحی عملیات اجرایی آن به سرعت آغاز می‌شود.

عتاب اهوازی بیان کرد: علاوه بر اجرای یک میلیون مترمربع آسفالت، ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر فرعی دزفول نیز با تخصیص سهمیه قیر به سازمان عمران شهرداری دزفول اجرا می‌شود که با این اقدام به معنای واقعی نهضت آسفالت در این شهر اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت سال گذشته در دزفول اجرا شده که این حجم از آسفالت طی یکسال در دزفول بی‌سابقه بوده است، افزود: با اجرای طرح بزرگ نهضت آسفالت در دزفول طی ۶ ماه یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع در دزفول آسفالت اجرا می‌شود که موجب تحول بزرگ در این شهر است.

عملیات آسفالت یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر دزفول آغاز شد

فرمانده سپاه خوزستان: بسیج سازندگی سپاه خوزستان در کنار شهرداری دزفول قرار دارد

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه مسوولان باید به وعده خود با مردم پایبند باشند، گفت: تحقق وعده مدیران شهری دزفول نیازمند کمک همه مسوولان شهرستان است.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: شورای شهر و شهرداری دزفول به دنبال خدمت به مردم است و همه مسوولان شهرستان باید به مدیریت شهری کمک کنند تا وعده‌های داده شده به مردم محقق شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های منجمد شده شهری باید به سرمایه فعال برای گره گشایی از مسایل شهرستان تبدیل شود، افزود: بسیج سازندگی در اجرای طرح نهضت آسفالت به کمک شهرداری دزفول آمده و تلاش بر این است تا وعده داده شده به مردم مقاوم این دیار محقق شود.

امام جمعه دزفول: وعده‌های شورا و شهرداری به مردم در حال تحقق است

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه وعده‌های شهردار و شورای شهر دزفول در حال محقق شدن است، گفت: قول شهردار دزفول برای ایجاد تحول عمرانی در نیمه دوم امسال در این شهر عملیاتی شده که این اقدام قابل تجلیل است.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور خدمت صادقانه مسوولان را موجب رضایتمند مردم دانست و ادامه داد: دزفول پایتخت مقاومت است و باید همه مسوولان تلاش کنند تا سطح خدمت رسانی به مردم مقاوم این دیار بیش از پیش افزایش یابد.

وی ادامه داد: همت جمعی مسوولان شهری، آغاز طرح بزرگ نهضت آسفالت در دزفول است که این وحدت و انسجام میان مسوولان این شهرستان باید همچنان ادامه داشته باشد.

فرماندار دزفول: کارهای بزرگی در شهرستان آغاز شده است

فرماندار ویژه دزفول نیز آغاز نهضت آسفالت در دزفول را اقدامی ارزشمند توسط شورا و شهرداری دانست و گفت: دزفول شهرستانی ویژه است و انتظار از شهرداری و شورای شهر برای ارتقای خدمات شهری زیاد است.

علیرضا خردمند، حضور و مشارکت بسیج سازندگی سپاه خوزستان در اجرای نهضت آسفالت دزفول را ستود و افزود: تمام تلاش مدیران شهرستان دزفول خدمت شبانه روزی به مردم این شهرستان است.

وی اجرای طرح‌های عمرانی را زمینه ساز فراهم کردن رضایتمندی مردم دانست و ادامه داد: تمام هم و غم مدیران شهرستان دزفول حل مشکل مردم در تمام مناطق شهرستان است و در این زمینه کارهای بزرگی آغاز شده است.

رییس شورای شهر دزفول: مسوولان شهری برای گره گشای از مسایل متحد هستند

رییس شورای اسلامی دزفول نیز در این آیین آسفالت را مطالبه اصلی مردم از مدیریت شهری دانست و گفت: از آغاز فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول مطالبه اصلی مردم از خادمان خود در شورا بهبود آسفالت معابر دزفول بود که تحقق این مطالبه به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

سیدباقر موسوی فخر افزود: روکش آسفالت معابر شهری دزفول وضعیت نامطلوبی دارد که حل مشکل آسفالت به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفت؛ در این راستا طی ۲ سال اخیر نیز حجم زیادی از آسفالت در این شهر اجرا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت سهمیه قیر شهرداری‌ها، منوط کردن آسفالت معابر دزفول به تخصیص این سهمیه موجب می‌شد تا روکش آسفالت در این شهر سال‌ها به طور بیانجامد.

رئیس شورای شهر دزفول با بیان اینکه شورا برای حل مسایل شهر متحد و یکپارچه است، گفت: برای گره گشایی از طرح‌های نیمه تمام عمرانی در دزفول پیگیری‌های وسیعی در سطح ملی و استانی و با روش‌های مختلف در حال انجام است که در صورت به نتیجه رسیدن این پیگیری‌ها، به اطلاع مردم خواهد رسید.

عملیات آسفالت یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر دزفول آغاز شد

به گزارش ایرنا، در حاشیه این آیین انواع خودروهای خدماتی، عمرانی، زیرساختی و امدادی شهرداری دزفول که طی چند ماه اخیر خریداری و وارد ناوگان شهرداری دزفول شده اند به نمایش گذاشته شدند.

یکی از مطالبات مهم شهروندان دزفول از شهرداری، آسفالت یا روکش مجدد آسفالت معابر است که امید می‌رود با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر دزفول این‌ خواسته در آینده نزدیک محقق شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha