حضور برخی فعالان فرهنگی با موضوع انتخابات در ایرنا مرکز یاسوج

یاسوج -ایرنا-میزگرد نقش فعالان فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد درباره انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز سه شنبه دوم اسفند در دفتر ایرنا مرکز یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایرنا،شرکت کنندگان در این آیین که از اهالی رسانه و چهره های هنری کهگیلویه و بویراحمد بودند نقش افراد شاخص در افزایش مشارکت مردم و انتخاب اصلح را ارزنده خواندند.

فعالان فرهنگی و هنرمندان حاضر در این میزگرد ضمن تشریح اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای،شاخص های مختلف انتخاب در استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کردند.

شرکت کنندگان در این آیین نظرات مختلفی درباره انتخاب اصلح براساس معیار طایفه گرایی به عنوان یکی از شاخص های انتخاب در استان داشتند.

این افراد گزینش کاندید اصلح براساس معیار حزبی صرف را هم از آسیب های انتخابات ذکر کردند و از شهروندان خواستند پس از بررسی برنامه های اعلام شده کاندید نهایی را انتخاب کنند.

هنرمندان و فعالان فرهنگی شرکت کننده در میزگرد ایرنا تاکید کردند رای دهنده مطالبه گر باشیم و از نمایندگان خود در خانه ملت بخواهیم تا پس از پیروزی در رقابت های انتخاب اصلاح قوانین درابعاد مهم را مد نظر قرار داده و برای آن برنامه ریزی کنند.

مشروح این میزگرد روزهای آینده در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز یاسوج منتشر می‌شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha