۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85401347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ماشین آلات سنگین در اراضی دولتی زنجان طی تعطیلات نوروز ممنوع است

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان گفت: هرگونه فعالیت ماشین آلات سنگین در اراضی متعلق به دولت در حریم و محدوده شهرها در ایام تعطیلات نوروز برای جلوگیری از زمین خواری ممنوع است.

مهدی باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت دارندگان ماشین آلات سنگین در این اراضی در این ایام مستلزم استعلام و اخذ مجوز از نهادهای ذی ربط است و باید نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان در صورت مشاهده این تخلف با متخلفین و متجاوزین به حقوق دولت برابر ماده ۶۹۰ مجازت اسلامی برخورد کرده و ماشین آلات آنها با دستور قضایی به پارکینگ منتقل خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در ایام تعطیلات نوروز با گشت شبانه روزی فعال است و اجازه دخل و تصرف در اراضی ملی را به متخلفان نخواهد داد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان ادامه داد: جلوگیری از هر گونه تصرف، تجاوز، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی از وظایف مهم یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان است.

وی خاطر نشان کرد: اراضی ملی جزو دارایی های بیت المال و مردم محسوب می شود و باید همه مردم از این دارایی و سرمایه ملی حراست و حفاظت کنند.

باقری تاکید کرد:از مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در ارتباط با تعرض و تصرف به اراضی دولتی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha