استاندار فارس: اصل بی طرفی در سفر نامزدهای ریاست جمهوری به استان رعایت می‌شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با اشاره به سفر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به این استان گفت: قطعا در جریان این سفرها همانند سایر موارد اصل بی طرفی را در خصوص تمام نامزدها رعایت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، شامگاه شنبه در جلسه بررسی اقدامات انجام شده برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: البته هرکدام از نامزدها در مسئولیت‌های مختلف ملی حضور دارند اما از دید برگزارکنندگان انتخابات، همه محترم هستند و در فضاهایی که از قبل پیش بینی شده به بیان برنامه های خود می پردازند.

وی از هواداران و حامیان نامزدها نیز خواست تا ضمن رعایت اخلاق، نسبت به رعایت احترام هواداران سایر نامزدها هم اهتمام ویژه داشته باشند.


تداوم راه خدمت با مشارکت و انتخاب صحیح
استاندار فارس، با اشاره به اقدامات متعدد انجام شده در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی گفت: با مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب صحیح، شاهد تداوم راه خدمت به مردم و کشور خواهیم بود.

ایمانیه افزود: مدیران برگزارکننده انتخابات در تلاشند تا همانند آنچه در ایام منتهی به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس انجام شد تکرار شود؛ تاکید متولیان امر انتخابات بر این است که امنیت انتخابات و امنیت صندوق ها کاملا تامین شود و با جدیت و پشتکاری که در متولیان حوزه تامین امنیت در استان وجود دارد قطعا این امر میسر خواهد شد.

او اظهار کرد: در بحث تامین امنیت انتخابات همانند اقدامات انجام شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اقدام خواهیم کرد تا آنچه مردم انتخاب می کنند به درستی بیان شود.

استاندار فارس گفت: نظام ما به صندوق های رای به عنوان صندوق های امانتی که در اختیار برگزار کنندگان قرار گرفته نگاه می کند و برنامه ریزی ها در استان به این سمت است تا این اصل اساسی به درستی محقق شود.

ایمانیه افزود: حاصل مشارکت مردم، طبیعتا فعالیت ها و اقداماتی خواهد بود که دولت سیزدهم و تلاش های شهید رئیسی و دولت خدمتگزار در مدت سه ساله فعالیت خود انجام دادند و با انتخاب صحیح مردم، این راه که راه خدمت به مردم و خدمت به ایران سرافراز است ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha