۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85417652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از پنج هزار برنامه فرهنگی و ورزشی در مشگین‌شهر برگزار شد

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر از برگزاری بیش از پنج هزار برنامه فرهنگی و ورزشی در نقاط مختلف این شهرستان در سال جاری خبر داد.

رضا پاکدل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد بیش از سه هزار برنامه در حوزه ورزش و بیش از ۲ هزار برنامه نیز در حوزه فرهنگی و امور جوانان توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه های حوزه ورزش، گفت: برگزاری انواع مسابقات و جام های ورزشی در رشته های مختلف از جمله مسابقات فوتبال، فوتسال، والیبال، جام پرچم، جام فجر، جام رمضان، جام نوروز و برگزاری مسابقات در تمامی رشته های ورزشی از جمله آنها است.

پاکدل برگزاری همایش پیاده روی، ورزش صبحگاهی بانوان و عصرگاهی آقایان در مسیر جاده سلامت پارک جنگلی مشگین شهر، برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی در محلات کم برخوردار، کلاس های آموزش مربیگری آقایان و بانوان، برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی، تجلیل ازورزشکاران و برگزاری سمینارهای ورزشی را از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر در سال جاری عنوان کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و جوانان نیز چهار جلسه ستاد ساماندهی و چهار کمیته تخصصی، ۱۸ کارگاه آموزشی( حین ، قبل و بعد ازدواج)، هشت کارگاه مهارت های زندگی (احکام و نمار، عفاف وحجاب و سبک زندگی ایرانی و اسلامی ) و جشن های ویژه به مناسبت نیمه شعبان، هفته جوان و عید غدیر برگزار شده است.

پاکدل تجلیل از فعالان فرهنگی و جوانان، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار، دیدار با امام جمعه شهرستان در مناسبت های مختلف، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی در راستای جهاد تبیین، تجلیل از معلمان ورزشکار و تجلیل از فعالان حوزه عفاف و حجاب را از دیگر اقدامات ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه عمران و تامین و توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان مشگین شهر انجام شده است، بیان کرد: تکمیل و افتتاح سالن ورزشی روستای قره قیه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، تعمیر و بهسازی سالن های ورزشی فخرآباد، بنی هاشم، لاهرود، نصیرآباد، مرادلو، احمدآباد، آلنی ، ارجق ، لاهرود، سالن ژیمناستیک ورزشگاه ۲ هزار نفری شهدا، سالن رزمی تخصصی، سالن حجاب و سالن شهدای رضی، تجیهز چندین خانه ورزش روستایی و آغاز عملیات احداث و راه اندازی زمین چمن مصنوعی در روستاهای دده بیگلو و کوجنق از جمله آنها است.

شهرستان مشگین‌شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha