۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85501633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مخابرات کردستان ۴۴۸ میلیارد ریال در مریوان سرمایه گذاری کرد

سنندج- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مخابرات استان از اول امسال تاکنون ۳۴ پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۴۴۸ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال در شهرستان مریوان سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از آنجایی که مریوان به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر در استان نقش بسزایی در توسعه و رشد اقتصادی کشور دارد، مجموعه مخابرات نیز به منظور ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان و گردشگران در این شهرستان ۴۴۸ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال سرمایه گذاری مخابراتی کرده است.

وی افزود: در حوزه سیستم‌های مخابراتی پنج پروژه توسعه ADSL در نقاط روستایی شهرستان مریوان با سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال، ایجاد مرکز و تغییر سیستم سوییچ در پنج نقطه روستایی با اعتبار پنج میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال و اجرای پروژه تغییر سیستم سوییچ مرکز دارسیران در شهر مریوان با هزینه ۲۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: همچنین در راستای ارتقا زیرساخت‌های حوزه انتقال در ۱۵ نقطه روستایی تجهیزات CWDM با اعتبار ۱۵میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال و باتری پر ظرفیت در مرکز اصلی با سرمایه گذاری ۱۰میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اهمیت سطح کیفی سرویس‌های مخابراتی و ارتباطی در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و جلب رضایت بیش از پیش مشتریان افزود: در حوزه شبکه ارتباطات سیار چهار سایت جدید تلفن همراه با اعتبار ۲۶۰میلیارد ریال نصب و راه اندازی و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

حکمت به ارتقا تکنولوژی چهار سایت تلفن همراه اشاره کرد و گفت: تکنولوژی ۵G با هزینه ۴۰ میلیارد ریال بر روی یک سایت و نصب و راه اندازی تکنولوژی ۴G و TD-LTE بر روی سه سایت دیگر با اعتبار ۹۵میلیارد ریال اجرا شده است.

وی به پتانسیل ها و ظرفیت های مخابراتی موجود اشاره کرد و بیان داشت: در راستای ارتقا، تقویت و ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان مریوان و به منظور ارائه خدمات و سرویس‌های مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان با تامین اعتبار و تجهیزات لازم تلاش می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha