آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲ طرح عمرانی و شهری در پردیس تهران

پردیس - ایرنا - بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۲ طرح عمرانی و شهری در شهر پردیس از جمله افتتاح ساختمان جدید مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک، بوستان‌های زیتون و طبیعت با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران روز یکشنبه آغار شد.

به گزارش ایرنا، عملیات احداث ساختمان جدید مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک در سال ۱۴۰۲ و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در مساحت ۲۰۰۰ متر مربع عرصه آغاز و با امکاناتی از جمله پارکینگ، ۱۰ دفتر خدمات رسانی و مجموعاً ۴۰۰۰ متر مربع عیان آماده بهره‌برداری شده است.

افتتاح ساختمان جدید مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک شهر پردیس با حضور استاندار تهران

استاندار تهران در بازدید سال گذشته خود از ساختمان قدیمی این مرکز، خواستار بهبود وضعیت مکانی و ساختمانی مرکز نقل و انتقال خودرو شده بود که با تلاش شهرداری تحقق یافت و این مرکز می‌تواند به شهرستان‌های شمال شرق استان تهران خدمات ارائه نماید.

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲ طرح عمرانی و شهری در پردیس تهران

افتتاح بوستان زیتون شهر پردیس

بوستان نیز زیتون در حد فاصل فازهای ۵ و ۹ شهر پردیس افتتاح شد.

این بوستان در مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و با امکاناتی از جمله فضای سبز، امکانات ورزشی، زمین بازی کودکان، مسیر پیاده‌روی سلامت، آلاچیق و سرویس بهداشتی احداث شده است تا ضمن افزایش سرانه فضای سبز شهر پردیس ساکنان فازهای جدید نیز از محیطی مناسب برای گذران لحظات خود بهره‌مند شوند.

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲ طرح عمرانی و شهری در پردیس تهران

افتتاح بوستان طبیعت شهر پردیس در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع

بوستان طبیعت شهر پردیس در زمینی به مساحت ۲۵هزار متر مربع با افتتاح شد.

این بوستان واقع در بلوار نخلستان و در ابتدای بلوار خلیج فارس جنوبی و ورودی شهر پردیس و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و با امکاناتی کامل افتتاح شده است.

شهرستان پردیس در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha