۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85503526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه واحد تولیدی در گرمسار بهره‌برداری شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85503526
سه واحد تولیدی در گرمسار بهره‌برداری شد

سمنان - ایرنا - سه واحد صنعتی و کشاورزی در ایوانکی گرمسار روز یکشنبه با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان افتتاح شد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت گرمسار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از افتتاح واحد تولیدی پایا آذران چوب در ایوانکی با میزان سرمایه گذاری ثابت سه هزار و ۱۴ میلیارد و ۲۶۶ هزار ریال خبر داد و بیان کرد: میزان سرمایه در گردش این طرح تولیدی نیز ۱۰ هزار و ۲۶۲ میلیارد و ۹۷۴ هزار ریال است.

مسعود علیزاده با اشاره به اینکه این واحد تولید سالانه ۲۰ میلیون متر مربع اوراق چوبی با روکش ملامینه تولید می‌کند، اضافه کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۳۷ هزار و ۲۳۶ متر مربع احداث شد و با افتتاح آن ۶۵ نفر صاحب شغل شدند.

سه واحد تولیدی در گرمسار بهره‌برداری شد

سرپرست صنعت، معدن و تجارت گرمسار گفت: این واحد تولیدی سالانه پنج هزار و ۴۲ متر مکعب آب ، ۲۴۰ کیلو وات برق و ۶۷۰ هزار متر مکعب گاز مصرف می کند.

رییس جهاد کشاورزی گرمسار هم در حاشیه افتتاح طرح های اقتصادی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: یک واحد تولیدی شکلات در قالب صنایع تبدیلی با حضور استاندار سمنان و مسئولان ستاد تسهیل و رونق تولید افتتاح شد.

علی جورابلو با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی پایتخت احداث شد، افزود: سه هزار میلیارد ریال برای احداث این واحد تولیدی هزینه شده که با افتتاح آن ۱۰ نفر مشغول به کار شدند و ظرفیت تولید آن سالانه ۲۹۱ تن است.

وی همچنین از افتتاح یک واحد گوساله پرواری ۱۰۰ راسی در ایوانکی خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۶۴ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع احداث شد که زمینه اشتغال برای پنج نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است‌.

به گزارش ایرنا، هاشمی امروز در سفر به شهرستان گرمسار، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در فرمانداری، فرایند بازدید از چند طرح صنعتی و آیین افتتاح این واحد تولیدی حضور یافت.

حدود ۴۵ درصد از صنایع سمنان در غرب این استان و در شهرستان گرمسار واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha