۳۸شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد - ایرنا - رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۸ شعبه دادیاری، بازپرسی، کیفری ۲ و تجدید نظر برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان اختصاص یافته است.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا از روابط‌عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، محمد رزم در نخستین ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی استان ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: با توجه به فرصت کمی که تا انتخابات ریاست‌جمهوری باقی‌مانده دادگستری استان علاوه بر رایزنی و تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی تلاش دارد تا مؤلفه‌ها و شاخصه‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را از طریق تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی عملیاتی کند.
وی افزود: به‌همین منظور در هر حوزه قضایی شهرستان یک شعبه دادیاری، بازپرسی و یک شعبه کیفری ۲ به این امر اختصاص یافته است.
رزم تصریح کرد: همچنین هفت شعبه محاکم عمومی بخش نیز وظیفه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی را بر عهده دارد و در مرحله تجدید نظر هم یک شعبه برای این منظور لحاظ شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: انتخابات پیش رو همانند تشییع پیکر مطهر شهید جمهور و همراهان ایشان باشکوه و پرعظمت برگزار شود زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تأکید فرمودند که حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهداء خدمت است.
به گزارش ایرنا، مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌ آن‌ها براساس مقررات از زمان تایید صلاحیتشان آغاز شده و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر پایان می‌یابد.
چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha