۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85514730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرپرست فرمانداری تویسرکان: مشارکت حداکثری مردم مهمترین اصل برگزاری انتخابات است

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: مشارکت حداکثری مردم مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است تا دشمنان این فرصت را برای طراحی نقشه‌های شوم خود پیدا نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا یحیی خورشیدخانی روز پنجشنبه در بازدید از بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان اظهار کرد: دشمن همواره تمام تلاش خود را به کار بسته تا انتخابات را کمرنگ کند در حالیکه این رویداد بزرگ ملی در تقویت نظام اسلامی بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هر فرد با هرگونه ظرفیت و توانایی که دارد شهروندان را به تأثیرگذاری و مشارکت در سرنوشت خودشان ترغیب کند.

سرپرست فرمانداری تویسرکان اضافه کرد: انتخابات این دوره از ابعاد مختلفی دارای حساسیت است به‌گونه‌ای که برخلاف انتخابات گذشته رهبر معظم انقلاب در اکثر سخنرانی‌های خود به حساسیت و اهمیت این دوره از انتخابات اشاره کرده‌اند.

وی برهمکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: بنیادمسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و از این رو خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان هستیم.

وی ابرازامیدواری کرد با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در تویسرکان باشیم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان: مشارکت حداکثری مردم مهمترین اصل برگزاری انتخابات است

همزمان با این بازدید از کارکنان دارای سه فرزند به بالا تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه هشتم تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha