بنای ستاد قالیباف مبتنی بر اخلاق و تاکید بر دوری از حواشی است

اصفهان - ایرنا - رییس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اصفهان گفت: بنای تشکیل ستاد قالیباف اثبات توانمندی مبتنی بر اخلاق و تاکید بر دوری از حواشی است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی مهره‌کش پنجشنبه در نشست خبری ستاد انتخاباتی محمدباقرقالیباف در مجتمع مطبوعاتی اصفهان افزود: ما دنبال اثبات توانمندی کاندیدای خودمان هستیم نه نفی دیگران و در این راستا تلاش شده از همه ظرفیت‌های جامعه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه روز به روز بر فعالیت ستاد مردمی افزوده می‌شود، ادامه داد: ستاد محمد باقر قالیباف به طور رسمی از پنجشنبه گذشته آغاز به کار کرد و اکنون در سطح استان ستادهای مردمی آن شکل گرفته است.
وی در مورد سفر محمدباقر قالیباف به اصفهان گفت: با توجه به مسوولیت‌های زیاد ایشان قرار بود فقط به چند استان مرزی سفر داشته باشند اما با توجه به اهمیت شهر اصفهان سفری خواهند داشت اما جزییات و زمان دقیق آن اعلام نشده است.

بنای ستاد قالیباف مبتنی بر اخلاق و تاکید بر دوری از حواشی است

وی در مورد تامین هزینه‌های انتخاباتی ستاد قالیباف اظهار کرد: بخشی از هزینه‌ها و اقلام تبلیغاتی از طرف ستاد مرکزی تهران و بخشی توسط کمک‌های مردمی تامین می‌شود که چندین نفر بر این هزینه کرد نظارت دارند.
رییس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اصفهان در مورد اجماع دو کاندیدای ریاست جمهوری قالیباف و جلیلی گفت: اجماع کار بسیار پسندیده و خوبی است اما شخصا معتقد به این کار نیستم چون به نظرم این سلایق هواداران ۲ کاندیدا سلایق متفاوتی دارند.

وی در مورد موضع طرفداران محمدباقر قالیباف درصورت انتخاب فرد دیگر در صحنه ریاست جمهوری بیان کرد: ما مکلف هستیم از کاندیدای خود بدون تخریب دیگران حمایت کنیم اما هر فرد دیگری انتخاب شد فارغ از دیدگاه سیاسی به آن احترام می‌گذاریم و لازم باشد نقد هم می‌کنیم.

مهره‌کش اضافه کرد: معتقدیم رییس جمهوری باید انتخاب شود که اگر کار سنبلیک کرد این اقدام وی مقدمه‌ای بر کار عملیاتی آن باشد و محمدباقر قالیباف این چنین است.

وی در مورد فعالیت در ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری افزود: در کارنامه محمدباقر قالیباف کارآمدی فراوان است. مدیریت ایشان در پروژه‌های بزرگ و ملی، توانایی در بسیج ظرفیت های انسانی، مادی و معنوی برای پیشبرد امور در دوران‌های مختلف، از جنگ تا امروز اثبات شده است.

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اصفهان توجه به مسکن و اشتغال، استفاده از نیروهای کارآمد جوان و ایجاد نشاط را از مهمترین برنامه‌های قالیباف برای نسل جوان عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha