رئیس‌جمهور آینده ویژگی‌های کاری شهید رئیسی را سرلوحه خدمت به مردم قرار دهد

سنندج- ایرنا- روحانی برجسته اهل سنت کردستان گفت: رئیس‌جمهور آینده تلاش بی‌وقفه، مسئولیت‌پذیری، در میان مردم بودن و عدالت‌خواهی که از ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بود را سرلوحه خدمت به مردم قرار دهد.

ماموستا امین راستی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات بر هر ایرانی که به سن قانونی رسیده باشد، تکلیف است، اظهار کرد: از دیدگاه اسلام، دولت مقدمه‌ای برای اجرای احکام الهی است و این مهم هم نیازمند وجود دولتی صادق و عادل است.

وی با اشاره به اینکه مردم اهل سنت کردستان معتقد به حکومت و دولت اسلامی هستند، اضافه کرد: مردم این دیار در ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، تاکنون در صحنه‌ها و انتخاباتی که برگزار شده است نشان داده‌اند همواره پشتیبان اسلام و انقلاب هستند.

این روحانی برجسته اهل‌سنت کردستان شرکت در انتخابات را رای به انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم ما بار دیگر در انتخابات هشت تیر سال جاری با حضور پرشور خود رای به انقلاب اسلامی خواهند داد و همگام با هم‌میهنانشان دشمنان کشورشان را سرکوب خواهند کرد.

ماموستا راستی با بیان اینکه شهید رئیسی انسانی خستگی‌ناپذیر و مردم‌دار و خادم مردم و حل مشکلات اقشار مختلف از دغدغه‌هایش بود، بیان کرد: رئیس‌جمهور آینده باید این ویژگی های شهید جمهور شامل تلاش بی‌وقفه، مسئولیت‌پذیری، در میان مردم بودن و با مردم بودن و عدالت‌خواهی را سرلوحه خدمت به مردم قرار دهد.

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با تمام توان در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش می‌کرد و خدمات او در ذهن مردم ماندگار شده است و امیدواریم کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با وحدت و به‌دوراز هرگونه جناح‌بازی، خلوص و توانایی شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند و هدفشان پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری در کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha