بیش از هشت هزار پرس غذای نذری به مناسبت عید سعید غدیرخم در تالش پخت می‌شود

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم روز سه‌شنبه در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان بیش از هشت هزار پرس غذای نذری پخت و بین مردم توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سعید قسمت پور عصر روز شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) که با حضور بخشداران، مسوولان ذیربط و موکب داران در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ مراسم‌های عزاداری اهل‌بیت (ع) مردمی بوده و وظیفه ما به‌ عنوان خادمین مردم، برنامه‌ریزی به‌ منظور برگزاری مناسب و خدمت‌رسانی به عزاداران و زائران این مراسم باشکوه مذهبی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش عنوان کرد: پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت عظیم بین المللی است و خادمی زوار اربعین حسینی افتخار بزرگی است که برکت معنوی آن مثل همیشه در شهرستان تالش خواهیم دید.

قسمت‌پور در ادامه با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است، گفت: همزمان با عید غدیرخم علاوه بر برگزاری جشن های متنوع در سطح شهرستان، بیش از هشت هزار پرس غذای نذری توسط موکب کرامات حضرت رسول اکرم (ص) و پیامبر اعظم(ص) در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان پخت و توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha