اهالی فرهنگ،هنر و رسانه در جلب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بکوشند

همدان-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با توجه به اینکه در زمره گروه های مرجع، نخبگانی و تاثیرگذار جامعه به حساب می آیند باید در جلب مشارکت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات و پای صندوق های رای بکوشند.

مسعود ویژه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قاطبه جامعه فرهنگ، هنر و رسانه کشور دلسوز و دلباخته نظام و ارزش ها هستند و همواره پای صحنه حاضر بوده اند و در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز بار دیگر این موضوع را به اثبات خواهند رساند.

ویژه اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب بیکار ننشسته اند و با بمباران یاس و ناامیدی به مخاطبان خود با استفاده از ابزارهای رسانه ای، شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تلاش می‌کنند که مشارکت حداکثری رقم نخورد و در نتیجه باید تلاش کنیم که همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه ای در این راستا به کار رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، کمک به انتخاب اصلح را یکی از وظایف این اداره کل برشمرد و افزود: چند روز اخیر در فضای رسانه ای با شروع تبلیغات نامزدها، شور و شوق چشمگیری در کشور شکل گرفته و برپایی مناظرات نیز کمک کرده مشخص شود هر کدام از نامزدها چه دیدگاه‌ها و چه برنامه هایی در این زمینه دارند.

این مسوول همچنین گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در روز انتخابات شعبه اختصاصی رای دهندگان فرهنگ و هنر است و از اهالی فرهنگ و هنر دعوت می‌شود که برای اخذ رای به این شعبه مراجعه کنند.

ویژه اظهار کرد: خلوص نیت و اقدامات صادقانه آیت الله رییسی موجی ایجاد کرد که پیش بینی می شود در این دوره حضور مردم پرشورتر باشد و این بزرگترین تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسید،ادامه داد: در دولت مردمی سیزدهم به دلیل اقدامات جهادی اعتماد از دست رفته مردم به دولت های پیشین تا حدود زیادی برگشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هر چقدر دولتمردان خدمت رسانی صادقانه به مردم داشته باشند اعتماد مردم را بیشتر جلب می‌کنند و با کم کاری و کوتاهی اعتماد مردم سلب می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: کمتر کشوری در دنیاست که بتواند ظرف ۵۰ روز مجددا در بازه زمانی کمتر از چند ماه از انتخابات قبل (مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری) بتواند سریعا آرایش انتخاباتی تشکیل دهد که این مورد یکی از نقاط قوت کشور است و ساز و کار و ساختار قدرتمندی در کشور در این زمینه وجود دارد.

اهالی فرهنگ،هنر و رسانه ها در جلب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های بکوشند

مردم بزرگترین سرمایه انقلاب هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی را مردم اعلام کرد و گفت: مردم از ابتدای انقلاب نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در دوره های مختلف با اهدای خون، مال، تحمل سخت‌ترین تحریم ها و شرایط تنگنای اقتصادی وفاداری خود به نظام را به اثبات رساندند و در تمام شرایط همچنان پشتیبان نظام هستند و جانانه از نظام حمایت می‌کنند.

ویژه با بیان اینکه در دنیا هیچ انتخاباتی با این پشتیبانی و پشتوانه مردمی برگزار نمی شود،اظهار کرد: با قاطعیت می‌توان مطرح کرد که سالم ترین انتخابات دنیا در جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همراستا با دیگر سازمان‌ها اقدامات اثربخشی در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی در دستور کار قرار داده است،ادامه داد: در عرصه اقدامات مقدماتی و آماده سازی فضا، ضمن نشست های تبیینی، جلسات تخصصی متعددی با حضور نمایندگان خانه مطبوعات، نمایندگان اتحادیه چاپخانه داران و نمایندگان اتحادیه محصولات فرهنگی برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه کمیته صیانت از رسانه از سال گذشته در همدان و سه استان دیگر به صورت آزمایشی تشکیل شد،گفت: تحلیلی از وضعیت رسانه ها در استان در ارتباط با انتخابات، دیدار صمیمی استاندار با اهالی فرهنگ و هنر، جلسات با تشکل ها و گروه‌های فرهنگی و هنری در این راستا انجام شد.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی این استان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجهیز و آماده شدند.

بیست هزار نفر دراستان همدان در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت خواهند داشت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته جاری هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha