۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۷:۳۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85529361
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بازدید استاندار از روند فعالیت ستاد انتخابات گلستان

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان صبح امروز (جمعه) با حضور در ستاد انتخابات، از روند آغاز فعالیت رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی‌محمد زنگانه در این بازدید ضمن گفت و گو با اعضای دبیرخانه مرکزی ستاد انتخابات گلستان، در جریان روند برگزاری فعالیت ستاد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت.

رییس ستاد انتخابات گلستان‌ در این بازدید گزارشی از فرآیند ارسال صندوق‌های اخذ رای به نقاط مختلف استان توسط فرمانداری‌ها، ارایه داد.

سیدعلی مهاجر یادآور شد: در گلستان یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد ۹ هزار و۶۴۳ نفر رای اولی هستند.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان برای فرآیند اخذ رای پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام ستاد انتخابات کشور از آنجا که هیچ کدام از نامزدها در انتخابات هشتم تیر ماه حد نصاب مطلق آرا را کسب نکردند انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در مرحله نخست انتخابات چهاردهم در گلستان، مسعود پزشکیان ۲۷۵ هزار و ۳۶۶ رای، سعید جلیلی ۲۰۵ هزار و ۹۷۴ رای، محمدباقر قالیباف ۸۱ هزار و ۹۵ رای و مصطفی پورمحمدی پنج هزار و ۲۳ رای از مردم استان گرفتند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز (جمعه) ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و متولدان ۱۵ تیر ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha