رئیس فدراسیون هندبال :‌ باشگاه زاگرس جنوبی کار شکنی می کند

شیراز-ایرنا- رئیس فدراسیون هندبال با اظهار اینکه باشگاه زاگرس جنوبی نسبت به تعهداتش کارشکنی می کند،‌ گفت : این باشگاه با همکاری  رییس فراکسیون ورزش تشکیل شد اما با وجود تصویب بودجه و صدور مجوز در فارس ، باز هم کارشکنی می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا پاکدل روز دوشنبه در حاشیه بر گزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال فارس در شیراز بیان کرد:‌ باشگاه زاگرس در امر جذب بازیکن، استخدام مربی و ثبت نام و پرداخت ورودی لیگ برتر هیچ فعالیتی انجام نمی دهند و این موضوع را بارها تذکر داده ایم.

بخش خصوصی از ورزش گریزان شده است

وی تاکید کرد: متاسفانه در سطح کلان استان فارس توجه ویژه ای به ورزش نمی‌شود با وجود این که فارس استانی صنعتی نیست اما صنایع بسیاری فعالیت دارند که می توانند از ورزش حمایت کنند از این رو عدم حمایت ها موجب شده تیم هایی که با سرمایه شخصی در سطح استان فعالیت داشتند امروز از ورزش گریزان شده اند.

رئیس فدارسیون در ادامه سخنانش به وضعیت سه تیم هندبال فارس در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تیم های زاگرس جنوبی و شهید شاملی کازرون در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و تاکنون مدارک آنان جهت شرکت در لیگ برتر به فدراسیون ارسال نشده است.

رئیس فدراسیون هندبال :‌ باشگاه زاگرس جنوبی کار شکنی می کند
مجمع هندبال فارس

چرا بسیاری از ملی پوشان فارس این استان را ترک می کنند؟

پاکدل با بیان اینکه چرا باید بسیاری از ملی پوشان فارس اکنون در خارج استان فعالیت داشته باشند افزود:‌ تیم هندبال نیروی زمینی کازرون با وجود انصراف ناصر شاملی سرمایه گذار این تیم، هم اینک در صدد خروج این تیم از استان فارس و شهرستان کازرون هستند.

رئیس فدارسیون هندبال اظهار کرد :تیم های هندبال فارس بهترین عملکرد ورزش های توپی فارس در سال های اخیر داشته اند و لازم است توجه ویژه به این ورزش جذاب شود.

پاکدل ادامه داد:‌ هیات هندبال استان فارس در ارزشیابی سالانه فدراسیون در سال ۱۴۰۲ رتبه دوم کشور را کسب کرد اما اکنون تیم های لیگ برتری فارس با مشکلاتی مواجه هستند و لازم است در سطح کلان استان توجه ویژه ای به این ورزش شود.

میزبانی آسیا پس از ۱۸ سال

او همچنین با اشاره به میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز گفت: این رویداد پس از ۱۸ سال به کشور ما واگذار شده و لازم است تمامی دستگاه های اجرایی استان همکاری جدی برای انجام میزبانی شایسته داشته باشند.

رئیس فدارسیون هندبال از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری که علاقه مند به ورزش است، خواست به موضوع کار شکنی باشگاه زاگرس جنوبی رسیدگی و برخورد جدی صورت گیرد.

مجمع انتخابی هندبال با یک نامزد،‌ فوتبال پر حاشیه با ۱۳ نفر

به گزارش ایرنا در پایان این مجمع،رضا غلامشاهی تنها کاندیدای ریاست هندبال فارس با کسب ۲۲ رای اخذ شده به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات هندبال استان فارس انتخاب شد.

این امر در حالی است که برای تصدی ریاست هیات فوتبال پرحاشیه فارس ۱۳ نفر کاندیدا شدند و این درد بزرگ ورزش فارس است که اکثر مجامع ورزشی با یک کاندیدا برگزارمی شود و یا به دلیل عدم استقبال مدت هاست به صورت سرپرستی اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha